Zo is er ook niets aan natuurlijk

• Tjoez
      Tjoez
      Bronze
      Haha, attempt to steal i guess?
      Of geloofde hij echt in de sterkte van zijn hand..

No Limit Holdem Tournament
      $2 $0.25 Sit & Go
      5 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG 22 doug (4002)
      CO rich662 (4070)
      BTN Redmarz (1048)
      SB Hero (2465)
      BB izi_one (1915)

Blinds: 50/100

Pre-flop: (150, 5 players) Hero is SB Q: Q:
      2 folds, Redmarz goes all-in 1048, Hero goes all-in 2465, 1 fold

Flop: :3d: :9s: T: (3613, 2 players)

Turn: A: (3613, 2 players)

River: A: (3613, 2 players)

Final Pot: 2196
      Redmarz shows: :5h: Q:
      Hero shows: Q: Q:

Hero wins 3613 ( won 1148 )
      Redmarz lost -1048
  • 7 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      ziet er uit als een button steal. niet eens zo slecht. je hebt nog redlijk wat equity als je niet tegen een hoog PP of aq aanloopt.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      fold preflop.....

nee zonder gein, dit is toch standaard? Als hij A5 had dan zat je nu in de downswing sectie te posten :P En dat gedoe over equity.... lol niemand fold hier QQ. Je zit juist te hopen dat iemand een dikke raise maakt als JJ+ hebt
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
      fold preflop.....

nee zonder gein, dit is toch standaard? Als hij A5 had dan zat je nu in de downswing sectie te posten :P En dat gedoe over equity.... lol niemand fold hier QQ. Je zit juist te hopen dat iemand een dikke raise maakt als JJ+ hebt
      ik heb het hier over de hand vanuit villains oogpunt. Hoevaak krijg jij JJ+? Om een steal als deze te callen heb je toch een echte hand nodig en angezien er maar 2 mensen achter hem zitten is deze push niet eens zo slecht.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      @NLDPeter: deze push is echt waardeloos. Ik zie ze zelden ZO slecht... veeeeeeeeeeeeeeel te loose dit. Als je 150 wil winnen door 1000 in te zetten met een hand, die als je ermee gecalled wordt, varierend 35-65 tot 15-85 achterloopt, dan is dit een goede push.
    • Tjoez
      Tjoez
      Bronze
      daarstraks ongeveer dezelfde situatie met nog drie man er in, 9mans SnG, alleen had ik deze keer AQs geloof ik,de button pusht allin
      ik was shortstacked op de SB, had nog minder als tien keer de BB en call.

Hij laat 52o zien, ik dacht lol, die is binnen
      Flop komt: 554

En toen was het gedaan :D
      Wat me dus normaal een dikke stack had moeten geven (hij had net iets meer als mij) speelt mij er nu dus uit
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Haha, dat is het risico dat je loopt. Tja, gewoon pech. :(

Kijk, ik kan me voorstellen dat je lacht als jij een hoge pocket pair hebt en je zit tegen 2 5 die preflop all-in pusht, maar met AQ tegen 2 5 kan één pairtje genoeg zijn om te verliezen.
    • Tjoez
      Tjoez
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RealPecunia
      Haha, dat is het risico dat je loopt. Tja, gewoon pech. :(

Kijk, ik kan me voorstellen dat je lacht als jij een hoge pocket pair hebt en je zit tegen 2 5 die preflop all-in pusht, maar met AQ tegen 2 5 kan één pairtje genoeg zijn om te verliezen.
      i know, maar ik kon niet wegleggen in deze situatie, zelfs tegen een pocket pair is het zo goed als coinflip
      die dingen gebeuren nu eenmaal en maakt het natuurlijk ook wel eens leuk als jij het uitdeelt