nieuw

• yvesdw
      yvesdw
      Bronze
      hi allemaal,

euhm.. ik ben dus yves. en ben sinds kort "echt" aan het pokeren.. daarvoor ook al wel enkele jaren. maar dat was dan meer.. wauw.. ik heb twee beeldjes.. all in!
      hehe..

ben meer een live speler dan online. mijn grootste probleem online is mijn BRM.
      als ik dan al eens 100 euro erop zet. koop ik mezelf in op een 20 euro tafel omdat het anders te traag gaat.. en als de volledige 100 euro op is denk ik.. wauw.. dat ware vijf bad beats :p dus ik zou het online spelen probeer ik wat te beperken.

het live spelen vlot al heel wat beter.. het laatste jaar goed winst gemaakt.. maandelijks een gemiddelde van 500 euro.. en vanaf september ben ik echt beginnen opschrijven waar ik speel, hoeveel ik er win, tegen wie ik speel..
      en heb ik na anderhalve maand toch al een mooie BR uitgebouwd van een 2000 euro.. die ik nu enkel gebruik voor live cashgames (en af en toe een onweerstaanbare roulette ;) )

euhm.. dat was het zowat denk ik.
  • 7 antwoorden
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Cool welkom :f_cool: .
      Waar ga je spelen? en welke variant? De eerste stap van verbetering is zelf inzien waar je fouten zitten, bij jou dus BRM :facepalm: zeer herkenbaar :f_biggrin: . maar succes ermee ook bij de live games!
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Hey Yves,

Welkom op PokerStrategy.com!!

In poker is BRM inderdaad een belangrijk aspect. Je zult in principe meer spelen omdat je ook meer tafels kunt doen en daarom is het belangrijk om ook een buffer op te bouwen. Er zullen namelijk altijd periodes komen waarin het gewoon niet loopt.

Maar ik lees dat je live wel goed draait. Welke stakes moet ik dan aan denken en hoeveel speel je per maand?

mvg pcbeem :f_p:
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Klinkt goed, ik hoop dat je jouw live succes ook online kan doorzetten!
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Hoi Yves,

Welkom hier bij ons op het forum. Cool om te horen dat het live allemaal zo goed gaat. Heb je ook al online gespeeld?

Hoe verliep dat?

Groetjes
    • yvesdw
      yvesdw
      Bronze
      goh.. hoeveel speel ik .. één keer per week rij ik naar breda om een gokje te wagen. en meestal nog één of twee keer hier in de buurt een spelletje mee pikken.. dus ik speel niet overdreven veel. en de stakes gaan van 2/2 tot 1/2 tot 0,25/0,50 euro dus het gaat niet om overdreven hoge bedragen.

en online.. het heeft ups and downs.. meer downs dan ups.. maar al bij al lig ik hier niet zo hard van wakker omdat ik meestal gewoon 50 euro erop smijt omdat ik me verveel en mezelf inkoop op één tafel :p (i know.. fish fish fish ;) ) maar zolang ik me met winst kan inkopen deel ik graag de rijkdom ;) haha

heeft er trouwens iemand een idee of je elephant ook op een mac pc kunt laten draaien? want vroeger had ik hold'em manager.. super tool.. maar deze is te ingewikkeld om te installere :( iemand enig idee? help help !

greetz
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      PT3 en pokercopilot is voor mac de rest niet
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Even een belangrijk bericht. PokerStrategy.com heeft op dit moment een paar unieke aanbiedingen. Jij bent daar ook voor geselecteerd. De cm’s hebben geprobeerd je te benaderen, maar je hebt helaas nog niet gereageerd.

Omdat de aanbieding slechts kort geldig is, hier even een reminder in je blog. Check dus meteen even je tickets!

Ciao