0.25/0.50 - J9o - blind battle

• 6 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Goede fold, gutshot is normaal 10:1 odds dat je moet hebben, hier krijg je 7:1 maar wel een BDFD, zeg nog 1 out erbij en misschien nog 1 of 2 voor je J, maar kan ook zijn dat hij hier overpair heeft en die je dus niet eens helpt.

Met OOP erbij ziet fold er het beste uit
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Keurige en duidelijke analyse Yoghi. Sluit ik me helemaal bij aan! ;)
    • Laurenz1988
      Laurenz1988
      Bronze
      Meh ik zie hier wel een peeltje hoor, je hebt niet meer informatie dan je preflop al had, want villain zal deze leadbet sowieso maken.

Een mooie post van Ed Miller, waardt om te lezen.

http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=&Number=462860
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Hoi Laurenz,

Wat is een peeltje? :)

Het probleem hier is wel dat ik eigenlijk geen handen kan verzinnen waarmee hij preflop 3-bet waartegen ik voor lig. Ik moet het dan dus van mijn draw + evt fold equity hebben.

Hoe zou jij dit spelen, als je door gaat? Check/raise flop en lead turn? En een 3-bet flop callen en dan c/f turn ui?

PS, die post van Ed miller kende ik, en ik moet er ook wel vaak aan denken als ik speel. Maar deze hand is toch wel wat slechter dan de handen waar hij het over heeft.
    • Laurenz1988
      Laurenz1988
      Bronze
      Peel = 1 kaartje kijken. Dit hang ook heel er van het limiet af. Hero zal bijvoorbeeld correct zijn om hier met K5s te raisen vanaf de button, en ook met 89s. hero heeft een HELE grote range. Villain kan hier makkelijk 3betten met elke Ax, K9o etc etc. Natuurlijk moet hij dan de flop ook betten. Je kan hier mijn inziens prima callen en kijken wat de turn brengt elke 9 en J kan prima een out zijn. Bij een J en 8 c/r ik de turn. En als hij de turn doorcheckt bet ik met elke hand de river.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Dank Laurenz. Duidelijk en leerzaam.

Wat doe je met een harten op de turn? c/c of met een c/r doen alsof je de flush al hebt?