0.05/.1 - FR - QKo uit SB

• skimon
      skimon
      Bronze
      0,05/0,1 Fixed-Limit Hold'em (4 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.50 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with Q:heart: , K:spade:
      2 folds, Hero raises, BB calls.

Flop: (4,00 SB) Q:spade: , T:club: , 7:diamond: (2 players)
      Hero bets, BB raises, Hero 3-bets, BB calls.

Turn: (5,00 BB) 6:club: (2 players)
      Hero bets, BB calls.

River: (7,00 BB) 5:heart: (2 players)
      Hero bets, BB calls.

Final Pot: 9,00 BB

Btw: staat er ergens een maximum op te posten handen? Indien ik handen post die hier eigelijk niet horen, zeker zeggen :)
      Vind het gewoon zo'n handige manier om je spel je laten evalueren :D
  • 4 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ook deze goed gespeeld :P

Raisen vanaf de SB is standaard hier, daarna hit je redelijk goed op de flop. Omdat je uit positie zit moet je hier 3-betten met je sterke hand.

Daarna gewoon turn en river voor value betten tegen een slechtere Q of een T ofzo. Na een raise zou ik downcallen.

btw; Wanneer je full ring speelt zou ik niet op tafels met 4 personen spelen, omdat het veel anders is dan met 10.

En van wat ik tot nu toe van je gezien heb vind ik dat je erg goed speelt wanneer je nog maar net bent begonnen :)

Alle handen horen hier gewoon, daarvoor is dit forum, denk dat er een maximum van 10 per dag is, maar weet ik niet zeker.
    • skimon
      skimon
      Bronze
      Heh, sta wel -10 BB na kleine 2 uur. Denk dat ik wat pech heb gehad, of eerder de anderen wat geluk met op river hun draw te hitten :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Zegt nog niks ;)

Hoeveel tafels speel je tegelijk?
    • skimon
      skimon
      Bronze
      Speel nog maar 1 tafel, op het gemak. Wil niets overhaasten en plots blut zijn :D