0.05/0.1 - FR - JTo uit SB

• skimon
      skimon
      Bronze
      0,05/0,1 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.50 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with J:spade: , T:heart: . CO posts a blind of $0,05.
      UTG folds, UTG+1 calls, UTG+2 calls, 3 folds, CO checks, BU calls, Hero calls, BB checks.

Flop: (6,00 SB) T:club: , 9:heart: , 6:spade: (6 players)
      Hero bets, 2 folds, UTG+2 calls, CO calls, BU folds.

Turn: (4,50 BB) 5:club: (3 players)
      Hero bets, UTG+2 folds, CO calls.

River: (6,50 BB) T:diamond: (2 players)
      Hero bets, CO raises, Hero 3-bets, CO caps, Hero calls.

Final Pot: 14,50 BB
  • 3 antwoorden
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Goed gespeeld, zou waarschijnlijk precies hetzelfde doen.
      De cutoff kan hier natuurlijk alles hebben. Hij kan de river hier ook met iedere 2pair en iedere T raisen, maar zelfs na de cap zal hij niet altijd T9/T6/T5 hebben.
      Ik denk dat de 3bet op de river dan ook goed is.

Benieuwd naar de mening van de (pro)handbeoordelaars...
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Preflop, flop en turn zijn zeker goed gespeeld! Gewoon valuebetten met je made hand :)

River weet ik niet zeker of ik hier zou 3-betten, er zijn niet heel veel slechtere Ts. Hij kan natuurlijk wel elke T hebben doordat hij preflop in de CO post, maar toch denk ik niet dat je genoeg kunt 3-betten. Na een cap verlies je bijna altijd en ik denk dat betere handen hier gaan cappen, geen slechtere. Zeker omdat de gemiddelde speler hier redelijk passive is denk ik dat ik alleen de raise zou callen, ook al is het eigenlijk nogal weak :(
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Ik heb ook al regelmatig gezien dat als de hoogste kaart op het board paired dat een vrij passieve speler ineens gaat bluffen, maar wss is een call idd beter (variance beperken?).