bonus interpoker

• walterbee
      walterbee
      Bronze
      hi heb me gister aangemeld op interpoker. in jullie bonusinformatie staat dat je 6 mnd hebt on die bonus vrij te spelen, nu staat er bij expiry date 31 jan 2008,als ik me niet vergis zijn dat geen 6 mnd haha. staat het bij jullie verkeerd of id er iets fout gegaan bij interpoker.
      BTW interpoker is geen reet aan....die mpp zijn bijna niet te halen(er moet al een pot van $5 dollar zijn voor 0.25mpp),er zijn ook bijna geen spelers voor de 0.05/0.10 tafels,ben dr eigenlijk over aan het denken om weer uit te cashen lol

groetjes walter
  • 4 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Walter,

Mag ik vragen waarom je InterPoker hebt gekozen? Wat was je verwachting?
    • walterbee
      walterbee
      Bronze
      ik heb gekozen voor interpoker omdat dat de 1 van weinige was waar ik nog geen account had. Ik had in ieder geval verwacht dat ik kon spelen op de 0.05/0.10 tafels maar dit is echt niet mogelijk want er zit simpelweg niemand aan die tafels en speel ik nu dus 0.03/0.06, of ik moet naar een duurdere tafel gaan maar dat zie ik niet zo zitten want heb daar ff gekeken en er wordt ingezet als gekken. Heb eerder gespeeld om bonusjes vrij te krijgen en die gingen een stuk makkelijker maar dit was voor mij meer een bijzaak. maar ff terugkomend op die expiry datum moet ik daarvoor zijn bij interpoker???

heb een mailtje gestuurd naar interpoker over die expiry date en kreeg als antwoord terug dat die bonusoffer in is gegaan op juli 2007 en daarom eindigt op januari 2008 dus maakt het niet uit of je je nu pas aanmeld voor die bonus offer dus je hebt geen 6 mnd de tijd om hem vrij te spelen maar tot jan 2008..voor verdere vragen hierover moest ik bij jullie zijn.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      en daarom eindigt op januari 2008 dus maakt het niet uit of je je nu pas aanmeld voor die bonus offer dus je hebt geen 6 mnd de tijd om hem vrij te spelen maar tot jan 2008..

Dit is mij niet bekend en klinkt ook erg vreemd. Ik zou even een ticket aanmaken en opheldering vragen bij support.

Je kunt een ticket aanmaken door op "Help" te klikken bovenaan in het menu en dan vervolgens links onderaan op "New Ticket". Leg dan even in het Engels de situatie uit inclusief je nickname op InterPoker.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      interpoker verzint altijd van die regels. Ik vond dat t overal wel redelijk druk was btw. maar ik had de pound versie. Het is een britse site dus die is logischerwijs ook wel wat drukker, misschien kun je iets in die trant regelen.