Titan RakeRechner & extra 100$

• RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Titan RakeRechner is best een handig programma (te vinden via Duitse versie van deze site). Dit programma laat per tafelsoort (NL2, NL4, NL10 etc) zien hoeveel winst of verlies je hebt gedraaid en hoeveel $ of BB per 100 handen.

Ik heb het net zelf gebruikt en het valt me op dat mijn winst in BB/100 handen bij de NL4 twee en een half keer zo hoog is als bij NL10! Dat is toch best opvallend.

Je kunt tevens zien hoeveel titan point en strategy points je gehaald hebt en ook hoeveel rake je gegenereerd hebt. Dit laatste is wel interessant als je je afvraagt hoe het zit met die extra 100$ die je vrij kunt spelen. Ik geloof dat elke 35$ rake 10$ geeft van pokerstrategy, tot tien keer toe.

Het programma geeft in mijn geval ongeveer aan: 2000 handen = 120 Titan points = 40 Strategy points = $7,50 rake. Niet helemaal uptodate want ik heb 600 titan points, maar goed, het idee is mooi.

Waarschijnlijk heb je dus krap 200 strategypoints nodig, ofwel 600 TTP voor elke extra 10$ van die 100$.

Als ik er volledig naast zit mod, dan lees ik het wel.
  • 10 antwoorden