Hard money; Xeliooo

• Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      :heart: :spade: Welcome to my blog! :club: :diamond:

About me

Leeftijd: 19
      Nationaliteit: Belg

Poker

Rooms: PokerMambo - Full Tilt Poker - PokerStars.
      Stakes: nl€50sh & nl€100sh - MTTs tot $33 & SNGs tot $15

Xeliooo.
  • 1250 antwoorden
    • SuvorovNL
      SuvorovNL
      Bronze
      +1 voor de leuke titel

Succes! :f_cool:
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Thanks ;)

Tools: http://propokertools.com/simulations
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Fabuleus,

Succes met je nieuwe start!

Probeer hier voor jezelf ook een stappenplan bij te houden wat betreft je bankrollmanagement als je op de $6.50 sng's wil starten.
      Wanneer ga je een limiet omlaag, wanneer ga je een limiet omhoog.

Vanavond is overigens ook de SnG-coaching van Helemaalnicks. Zeker een aanrader om die meteen mee te pikken!

Overigens: Probeer je niet blind te staren op het vrijspelen van de bonus. Alles wat je vrijspeelt is mooi meegenomen, maar ga geen risico's nemen alleen om maar zoveel mogelijk bonus vrij te spelen.

Succes en hou ons op de hoogte!
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Hallo,

Bedankt voor je positieve respons.

Bij $300 ga ik een limietje omlaag en wanneer ik omhoog ga is waarschijnlijk pas als ik +$900 heb. Omdat ik die $6.5 wel gewoon wil gaan beaten en niet te snel naar die van $12 wil gaan.

Dat is een FR coaching zeker? Ik speel zelf SH SnG's dus ik weet niet of het mij erg gaat helpen.

Dat van die bonus is ook goed dat je het zegt, maar ik had er zelf al aan gedacht. Want dan ga je soms teveel spelen om die bonus toch maar vrij te krijgen.

Cheers,
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Ik herken dit verhaal :s_biggrin: ben zelf ook een 3-4 keer broke gegaan met eigen (weliswaar kleine deposits en de 50$ van pokerstrategy) op stars en party. Nu speel ik op fulltilt.

een first deposit bonus van 550$ is altijd mooi meegenomen, het lijkt me wel een hoge storting voor iemand van 18. Ik heb nu een storting gedaan van 80$ dat is al dat ik kan missen als kotstudent :D . Veel succes met de SnG's allesinds ik hoop dat je je verliezen goed kan maken, probeer niet teveel op korte termijn te denken maar denk aan je bankroll opbouwen op lange termijn. Het kan maanden duren voor je een limiet kan stijgen. Vergeet zeker niet de full tilt academy te checken voor challenges, je kan er een aantal toernooitickets of iets anders mee kopen met de punten die je hierbij verdiend (maar ik vermoed dat je dit al wist)

Veel succes!
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Ik herken dit verhaal :s_biggrin: ben zelf ook een 3-4 keer broke gegaan met eigen (weliswaar kleine deposits en de 50$ van pokerstrategy) op stars en party. Nu speel ik op fulltilt.

een first deposit bonus van 550$ is altijd mooi meegenomen, het lijkt me wel een hoge storting voor iemand van 18. Ik heb nu een storting gedaan van 80$ dat is al dat ik kan missen als kotstudent :D . Veel succes met de SnG's allesinds ik hoop dat je je verliezen goed kan maken, probeer niet teveel op korte termijn te denken maar denk aan je bankroll opbouwen op lange termijn. Het kan maanden duren voor je een limiet kan stijgen. Vergeet zeker niet de full tilt academy te checken voor challenges, je kan er een aantal toernooitickets of iets anders mee kopen met de punten die je hierbij verdiend (maar ik vermoed dat je dit al wist)

Veel succes!
      Bedankt voor de aanmoediging sir ;)

Cheers,
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
      Dat is een FR coaching zeker? Ik speel zelf SH SnG's dus ik weet niet of het mij erg gaat helpen.
      Yeah, de coaching is FR, maar wellicht als je het aan Nick vraagt, dat hij wel wat SH-SNG's wil spelen.

Ik denk namelijk zelf dat het niet zo heel erg veel uitmaakt ;)

Probeer het eens, niet geschoten is altijd mis.

Succes
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      5 SnG's gespeeld en $17.25 up :f_grin:
      Ik was vrij geconcentreerd aan het spelen, alleen jammer dat ik AA vs QQ nog verloren heb maar al bij al ben ik tevreden over mijn 6-max SnG sessie.
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      All time sit 'n go graph:

Die zieke swing dat je ziet is een gevolg van dronken $50-100 HU Sng's te spelen. Ben nu weer lekker 6-max Turbo SnG's van $6.5 aan het grinden. Op deze SnG's heb ik trouwens een ROI van 17%. Iemand een idee van een realistische ROI op die 6-max Sng's?

http://img820.imageshack.us/f/snggrotejann.png/

• Sander92
      Sander92
      Bronze
      Ik zie dat je inmiddels gold bent, hoe staat het er qua game en br voor ?
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sander92
      Ik zie dat je inmiddels gold bent, hoe staat het er qua game en br voor ?
      Game gaat beter en beter, ben nu ook Sh Sng Video Serie aan het bekijken... Bankroll blijft tussen de $350 en $400 schommelen... Hopelijk kan ik binnekort een beetje consistente winst maken en + $400 BR halen.
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      BR Update: dieptepunt was $240 maar ik sta nu terug op $362. Hopelijk snel naar $400 grinden!

Cheers,
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      BR Update: $414

Ga vanmiddag wat toernooitjes opstarten op full tilt en dan nog paar sng-sessies spelen. Hopelijk kan ik wat shippen!

Cheers,
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      BOOOOOM! Toernooitjes hebben zeer goed uitgepakt vanmiddag. 6-max tourney (181 entries) geshipt voor $135!

http://img716.imageshack.us/f/1stat6maxtourney13575.png/

BR: $545
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Bumppppp
    • QuidProQuo
      QuidProQuo
      Bronze
      Nice man! :D
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door QuidProQuo
      Nice man! :D
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      :f_cool:
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      6-max MTTs gaan goed deze week, gisteren 8/451 finish in $2.2 Rebuy op FTP. $58 geshipt maar bij de laatste 10 spelers runde ik vrij slecht!

4x (55/45) flips lost
      TT vs A2s lost voor chiplead stack bij laatste 10 spelers :s_cry:

Supergay dus, had veel meer ingezeten naar mijn mening... 1st prize was $560 :(

Volgende keer ship ik hem wél zeker?! :f_grin: