TJs

• eruk
      eruk
      Bronze
      0,02/0,06 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with T:heart: , J:heart: . UTG+2 posts a blind of $0,06.
      UTG calls $0,04, UTG+1 folds, UTG+2 checks, MP1 folds, MP2 calls $0,04, MP3 calls $0,04, Hero calls $0,04, 2 folds, BB checks.

Flop: ($0,28) 8:diamond: , T:club: , 2:diamond: (6 players)
      BB checks, UTG checks, UTG+2 checks, MP2 checks, MP3 bets $0,08, Hero raises to $0,28, 4 folds, MP3 calls $0,20.

Turn: ($0,84) 7:heart: (2 players)
      MP3 checks, Hero bets $0,56, MP3 calls $0,56.

River: ($1,96) 5:diamond: (2 players)
      MP3 checks, Hero checks.

Final Pot: $1,96
  • 5 antwoorden
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Je speelt wat tegenstrijdig:

Je limpt met suited connectors, op zich niet slecht omdat je mooie positie hebt. MAAR, als je limped speel je imo alleen maar op straight/flush/ 2pair+ potjes. Hier heb je toppair met zwakke kicker, ik fold 'm dus op de flop.

Je kan preflop ook openraisen, maar dat doe ik liever met iets betere handen OF wanneer er maar 1 limper is. Dan kan je natuurlijk wel harder spelen postflop.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      TPMK folden nadat 4 man checkt en er ene 1/3 pot bet zou ik eigenlijk wel maar zwak vinden.

Je limpt met JTs, das hier wel ok. En je raise op de flop vindt ik ook goed, al zou ik die mss nog een beetje groter maken aangezien je hier 6way zit op een drawy flop (+- 0.36$).

Op de turn zit je dan heads up tegen iemand met een zeer zwakke line. Ik vindt je bet hier dan ook wel goed. Als alternatief kan je hier ook check behind doen voor wat potcontrole, maar ja, op zo'n drawy board...

River check behind is ook goed.

wat had ie mss, pocket nines?
    • eruk
      eruk
      Bronze
      A3s van diamonds ?(
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Als ik met een dergelijk hand preflop meelimp en ik hit geen 'monster' (flush, straight, oesd + fd, double pair, trips eventueel,...) dan ben ik klaar met de hand. In 9 van de 10 gevallen verlies je hier. Hier heb je gewoon pech dat villain zijn flush hit, true, maar anders verlies je hem meestal ook.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Top pair redelijke kicker folden tegen een 1/3 potsize bet is heel zwak. Raisen lijkt me de beste oplossing want flatcallen geeft te goede pot odds aan zowat elke hand die van verre ook maar iets gehit heeft op deze flop.

Ook de turnbet is ok, je hebt er nog een gutshot bijgekregen en Villain toont wel enorm veel zwakte.
      River is easy check behind, je wordt hier niet vaak gecallt door slechtere handen.

Conclusie: nh :)