Fable 3

• 7 antwoorden
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      yep... briljante games... ik ga hem echter voorlopig niet kopen. Door poker speel ik zelfs halo reach bijna niet en die heb ik al 4 weken in huis liggen.

Ook red dead redemption is slachtoffer geworden. Maar goed... Fable 3 komt wel een keer in mijn collectie. Enorm mooie sfeer en gave britse humor
    • DrHaze
      DrHaze
      Bronze
      Ik heb zaterdag Fable 3 gekocht
      Na een lange dag ben ik dan thuis gekomen
      ik zet mijn xbox aan
      steek Fable in en ...
      red ring of death!!!

X(

Mijn xbox is ondertussen 5 jaar en dus buiten garantie, voorlopig dus toch nog maar wat pokeren tot ik voor kerst een nieuwe xbox kan vragen/kopen
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Mooi excuus om de nieuwe xdoos te kopen :) ...

maar ff serieus: lullig :( heb je er nog garantie op?
      Ik weet dat xbox support vaak redelijk soepel is ook als hij net buiten garantie valt
    • DrHaze
      DrHaze
      Bronze
      ik heb die xbox vanaf release (december 2005), dus vrees dat er geen garantie meer op gaat zitten. Maar zal toch maar even bellen straks.

Ik ben dus aan het uitkijken voor een nieuwe 360S
      De 250Gig versie kost 199 euro zonder kinect of 299 met kinect.

De vraag is dus of kinect 100 euro waard is of niet, iemand al ervaringen met kinect???
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Is je probleem gefixed of heb je een nieuwe box gekocht?
      Nog belangrijker: hoe is Fable 3? Voldoet het aan de verwachtingen?
    • DrHaze
      DrHaze
      Bronze
      ik heb dus nog altijd geen nieuwe xbox, fable 3 zit dus nog netjes in het doosje :s_mad:

ik ben voorlopig maar een beetje PS3 aan het spelen (uncharted 2) tot het kerstmis is en ik een nieuwe xbox kan vragen :)

ben ook wel benieuwd naar fable 3, iemand anders misschien ervaringen???

En ik vermoed dat ik toch maar een xbox met kinect ga kopen, ookal vrees ik dat het niet al te veel gebruikt gaat worden (ik heb hier ook nog een wii die al minstens een jaar niet gebruikt is geweest)
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Ik heb sinds een week of 2 ook Fable III... heb hem uitgespeeld maar ben nu opnieuw bezig om verschillende redenen die ik niet kan zeggen (spoilers).

Mocht je het af en toe spelen en ik ben online op Xbox Live dan kunnen we het misschien een keer samen spelen.

Xbox live: MacSeth NL