WSOP package gewonnen via een freeroll !

• smegmadrol
      smegmadrol
      Bronze
      Hoi iedereen,

sinds dit jaar ben ik mij serieus gaan bezig houden met poker en heb ik er ook al heel wat tijd in gestoken. Gisterennacht was het dan eindelijk zo ver, ik heb via een freeroll (1010 man) mijn wsop package gewonnen op pokerstars. Enkel de winnaar kon iets winnen, dus het was zwoegen tot het einde :) (toch wel bijna 7u lang). Ik had al enkele keren geproberen via de satteliettornooien van pokerstars om dit te winnen maar verder dat stap 5van6 ben ik niet geraakt (ik begon ook wel telkens van het laagste niveau). Dit hele avontuur heeft me dan ook maar 2000 fpp gekost. Ik denk wel dat ik gewoon het geld ga houden en niet deelnemen, want ik ben nog maar een jaar bezig met poker. Het zou een hele mooie boost zijn voor mijn bankroll (12500 dollar). Maar natuurlijk mis ik dan de unieke ervaring om daar tussen die pokergoden te kunnen gaan zitten en eens van het leven in Las Vegas te proeven! Ik zit dus een beetje met een dilemma! Wat zouden jullie doen ? Je moet er rekening mee houden dat mijn bankroll nog maar iets van 800 dollar was...
      (en ik moet mijn thesis nog schrijven deze zomer :) )
  • 30 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Wow!

Persoonlijk zou ik het gewoon als geld houden. Het grootste deel uitcashen en er iets leuks van kopen en een paar duizend bij je BR :)
    • GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      Ik vind het ook wel een moeilijke keuzo hoor. Het geld is leuk, maar ik denk dat die ervaring echt geweldig is. Is toch geweldig als je naast die legendes hebt gespeeld.

Kun je mooi zeggen dat je een een hand van die of die hebt gewonnen (moet je natuurlijk wel winnen).

Gr.

GroteA
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Wow!

Persoonlijk zou ik het gewoon als geld houden. Het grootste deel uitcashen en er iets leuks van kopen en een paar duizend bij je BR :)
      Zou ik ook doen.
      Kijk wat je echt wilt met Poker en cash uit in functie van dat doen. Hou bijvoorbeeld in totaal 2000$ over voor je BR (afhankelijk van wat je echt wilt), en haal de rest af :)

Proficiat trouwens :)
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Gefeliciteerd man, erg mooie prestatie.
      Ik kwam zelf ook aldoor niet verder dan trap4, ik zal het nog eens proberen binnenkort :)
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      gewoon naar de wsop gaan joh! :D
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      yo,

in geld converten, leuke BR boost (ong. 3k erop houden)
      rest lkkr cashen en leuk reisje naar vegas boeken :) en daar gewoon normaal gaan pokeren als leuke vakantie

en andere leuke dingen doen. offcourse

Gefeliciteerd zoiezo uiteraard.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Je moet het zien als jouw geld. je hebt nu $12500 en je mag er mee doen wat je wilt, je kan er mee naar Vegas gaan voor de WSOP. Als je die $12500 op een andere manier had gekregen, zou je dan gaan? dat moet je jezelf afvragen.

anyway goed gedaan man!
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik zou gaan, zo'n kans krijg je misschien maar 1 keer
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ik cash het uit, als ik 12500$ op men rekening had staan zou ik er ook niet mee naar de wsop gaan
      als je het gebruikt voor je bankroll ga je boven je niveau spelen dus daar zou ik het ook niet voor gebruiken (mss een paar 100$ ofzo)
      ik koop mezelf een macpro en een vet scherm en nog andere leuke dingen (reis,...)

groeten
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Ik zou het toch wel ook uitcashen, leuke dingen mee kopen en een leuk deel houden om mee te spelen :D
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik moet er wel bij zeggen dat ik zonder poker ook al genoeg geld heb om een laptop, leuke vakantie of wat dan ook te kopen.

Ik kan alleen niet ff 10.000 euro vrijmaken voor een pokertoernooitje. Dat soort shit doe ik alleen van mijn pokeropbrengst.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      aan de ene kant is het een leuke unieke ervaring die je op kunt doen.

aan de andere kant kun je er op de wsop al na 1 handje uitliggen.

ik persoonlijk zou het niet uitcashen, omdat ik al een redelijke bankroll heb (niet veel meer dan jou bankroll) en ik heb wel vertrouwen in mijn spel.

als je voor het ticket gaat moet je gewoon genieten. en elke minuut die je er speelt blij mee zijn.
      kleine kans dat je ITM komt.
      kleine kans dat je het mijnenveld van de eerste dag overleeft.

tis jou keuze
    • Tjoez
      Tjoez
      Bronze
      Ik zou het grotendeels uitcashen en met dat geld leuke dingen doen zoals op reis gaan of een paar leuke spullen kopen, en dan heb je nog altijd een deel dat je op je account kan laten staan waarmee je door de verschillende levels omhoog kan klimmen en zo nog altijd de nodige ervaring op te doen.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      of doe een 1500$ event mee ;)
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      je kan t tog helemaal niet converten? je moet tog gewoon meedoen tenzij je nog geen 21 ben, dan pas krijg je t als cash toch
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Dat is bij party zo,
      Bij stars krijg je het bedrag gestort op je br en moet je jezelf inkopen en dat laten weten aan stars zodat je een reclame contract moet ondertekenen
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Nou dan zou ik het dus ook lekker gaan cashen!
      Je krijgt zon kans niet al te vaak, maar je krijgt ook maar niet zo elke dag even een dikke 8-9000 euro op je bank gestort!
      Daar kan je toch echt wel leuke dingen van doen, leukere dingen dan 1x een WSOP te spelen lijkt me.
      Succes met je keuze :)
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Ik zou gaan, dit lijkt me toch 1 van de betere vakanties, die er zijn ;)
    • smegmadrol
      smegmadrol
      Bronze
      Bij pokerstars krijg je idd eerst het geld op je rekening. Dank u allemaal voor de reacties! Ik zal er zeker nog eens goed over nadenken. Aangezien ik nog student ben kan ik het geld zeker goed gebruiken!
      Ik denk ook gewoon dat het nog iets te vroeg zou zijn voor mij om te gaan, ik zou liever eerst mijn bankroll wat vergroten en op een hoger niveau trachten te graken. Maar ik zal er zeker ooit naar toe gaan:) !
      Daarbij heb ik ook nog niets van ervaring in live tornooien behalve dan onder vrienden.
    • 1
    • 2