Schelles's SH sensatie

• Schelles
      Schelles
      Bronze
      Hallo iedereen,

Ik zal jullie eerst wat meer vertellen over mezelf en daarna over mijn pokerplannen.

WIE BEN IK

Mijn naam is Roel Schelles, ik ben ondertussen 21 jaar oud & ik woon in Geel (ergens in de Kempen). Ik studeer Toegepaste Taalkunde (vertaler/tolk) in Antwerpen, Duits en Engels. Ik heb momenteel voor 90% mijn bachelor afgewerkt en ben al half met mijn Master bezig. Mijn hobbies zijn poker, voetbal & allerlei games, zoals starcraft2 en MW2.

POKER

Sommigen van jullie kennen me misschien nog van vroeger, want ik ben niet bepaald nieuw op pokerstrategy :)
      Ik ben hier al registreerd sinds vlak na de opstarting van de Nederlandstalige community, al zo lang geleden dat ik niet meer juist weet hoe lang ;) Ik veronderstel dat Lanfear me bv nog wel kent :p

Ik speel dus al een hele tijd poker, maar de pauzes waren vaak even groot als de 'echte speeltijden' ;)
      Maar nu ben ik sinds een dikke maand terug begonnen, het gaat me goed af & ik zie het weer volledig zitten. Ik start deze blog nu om mezelf een soort controle op te leggen, want die ontbeerde ik in het verleden wel eens. Ik hoop met deze blog ook feedback te krijgen en een betere pokerspeler te worden natuurlijk.

Vroeger heb ik een periode vooral S&G's en een andere periode enkel MTT's gespeeld, maar eigenlijk nooit echt cashgames. Ik was een dikke maand geleden terug begonnen met de 2.60$ die ik nog op mn stars account had staan, even wat HU spelen tegen ne maat & ik zag dat het me wel beviel. Toen ben ik met dat bedrag FR beginnen grinden tot 10$ ofzo en toen win ik per ongeluk 46$ in een 1$ toernooitje & tadam ik had terug een bankroll ^^

Daarna verder NL2 gespeeld tot ik op 85$ ofzo stond en vanaf dan NL5.
      Ik ben ook vrij snel afgestapt van FR omdat ik van nature iets te agressief ben daarvoor, ik speel dus maar SH ^^