0.05/.1 - FR - K8s uit BB

• skimon
      skimon
      Bronze
      0,05/0,1 Fixed-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.50 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 8:spade: , K:spade:
      2 folds, MP3 calls, CO calls, BU folds, SB calls, Hero checks.

Flop: (4,00 SB) 9:spade: , Q:diamond: , K:club: (4 players)
      SB checks, Hero bets, MP3 raises, CO 3-bets (All-In), SB calls, Hero calls, MP3 calls.

Turn: (6,80 BB) 7:spade: (3 players)
      SB checks, Hero bets, MP3 calls, SB calls.

River: (9,80 BB) Q:spade: (3 players)
      SB checks, Hero bets, MP3 raises, SB folds, Hero 3-bets, MP3 caps, Hero calls.

Final Pot: 17,80 BB

Ok?
  • 6 antwoorden
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Zonder stack of bet bedragen is deze hand moeilijk te evalueren hoor.
      Maar ik zie dat je de flop bet met een top pair en een lage kicker, geen draws.
      Als je dan geraist en gereraist word is het best om te folden.
      Ook al heb je uiteindelijk waarschijnlijk de hand wel gewonnen...
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Die twee raises call ik ook nog wel, de CO 3-bet vind ik niet van toepassing omdat deze nu all-in is.

Omdat MP3 op de flop alleen maar de 3-bet called, kan je de turn op zich wel donken om je hand te beschermen tegen draws, alhoewel checken daar misschien beter is (MP3 kan makkelijk een betere K hebben en folden doet hij toch niet).

De river tuurlijk betten en de 3-bet doe ik ook, omdat ik MP3 niet echt op een two pair zet na zijn passieve turn spel en dus waarschijnlijk gewoon een set Q's heeft.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Lastige hand, deze freeplay uit de BB.

Denk dat je de flop wel kunt betten, maar na de 3bet moet je er vanuit gaan dat je met je matige kicker op dat moment beat bent: betere K, setje 9 of 2 pair.

Turnkaart helpt alleen jou, aan flush draw, zou hier toch check/call spelen.

River brengt jou de flush maar paired het board, waardoor een FH niet uitgesloten hoeft te zijn (gezien flop acties). Dus voor mij geen 3bet meer, maar gewoon check/call.

Als de CO hier een FH zou hebben, weet je meteen weer waarom je op tijd moet bijkopen.

@ Elias: bedragen staan er wel, 't is Fixed Limit...
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Elias het is fixed limit he ;)

Flop call ik ook wel, zeker omdat CO allin is, dat hoeft eigenlijk niks te betekenen omdat ze dat met alle soort handen doen.

Turn kun je beter check/call spelen, je hebt hier niet het initiatief en je wilt ook niet dat MP3 raist zodat SB moet folden, je wilt SB juist in de pot houden.

River weet ik niet helemaal zeker, maar denk dat ik ook wel zou 3-betten, de cap is dan natuurlijk niet leuk.
    • skimon
      skimon
      Bronze
      Turn c/c, river blijft toch duidelijk moeilijk, had MP3 op Qx gezet of zelfs Kx, durfde wel aggressief te spelen met 'slechts' top pair. CO had three of a kind Q, MP3 FH Q9... nuja, heb het beetje later toch mooi teruggepakt hoor :) Het gaat al duidelijk stukken beter dan in het begin :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Omdat MP3 hier de flop raist heeft hij vaak 2 pair die dan op de river een FH maakt, maar is denk ik geen grote fout, en als je het door hebt is het al goed :)

Ben blij om te zien dat het goed gaat, handen posten op deze manier helpt zeker goed.