A9o van de BB 1 limper

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Limp betekent meestal zwakte, vandaar de bet preflop... op de turn, check voor potcontrol en call wegens te goede odds. Door zijn lage bet op de turn vertrouw ik het hele zaakje niet en c/c ik weer door de goede odds. Goed gespeeld?

Titan Poker Tallinn 50/100, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button (2310)
      SB (5820)
      BB [color:#C00000]BB (3190)[/color]
      UTG [color:#C00000]UTG (2540)[/color]
      UTG+1 (1140)

Preflop: BB is in the BB with A :spade: 9 :diamond:
      UTG calls 100, 3 folds, BB raises to 400, UTG calls 300.

Flop (850) 3 :diamond: K :diamond: 9 :spade:
      BB bets 550, UTG calls 550.

Turn (1950) K :club:
      BB checks, UTG bets 100, BB calls 100.

River (2150) T :spade:
      BB checks, UTG bets 600, BB calls 600
  • 5 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      preflop raise is goed, post flop bet ook, turn check call is niet goed. Check raise (in dit geval push) of check fold.

edit: as played, push river of fold river, geen call. je hebt weinig meer achter de hand en de pot is te groot
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      van de minbet moet je geen schrik hebben, dit is meestal een donkmove van villain. Je krijgt inderdaad de odds om te callen, maar je wilt hem niet zo'n goedkope river laten zien als je waarschijnlijk zelf de beste hand hebt.
      Er zijn immers veel riverkaarten die je niet wil zien.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Nochtans was mijn read goed.. hij had AK! Op de river krijg ik te goede pot odds om niet te callen, een push van mij zou enkel door betere handen gecalld worden, vandaar de call. C/f is op de turn allessinds al geen optie... je krijgt 20:1, welke gek foldt dat nu :) . C/r lijkt me ook geen optie, werderom omdat je enkel gecalld wordt door betere handen. Dus bleven nog over, c/c of zelf betten.. maar dan was ik al direct commited op de river.

Ik kan hier mis zijn, maar was heel content toen ik zag wat villain omdraaide.
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      dan was het een slechte play van villain :p
      hij geeft immers iemand met een flushdraw of gutshot de odds om te callen.

en je hebt gelijk, je push zal hoogstwaarschijnlijk alleen gecalled worden door een betere hand, maar zo slecht is je hand niet.

slowplayen loopt vaker fout af dan goed (voor mij toch :) )
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      check preflop, c/r flop, en geef daarna je hand op. Als je hier raised, zit je marginale handen oop te spelen, en grote pot, dat wil je niet. As played call ik ook down. Je bent immers toch al praktisch committed, en hij bet wss net vaak genoeg zijn busted draw.