MTT met rebuy/addon

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?

Het eerste uur is het net of je voor playmoney speelt.
      Ik speel met sterke handen maar mensen callen daar vrijwel alles. en vaak word je ook nog verslagen door een kuthand.

wat is de beste tactiek om de rebuy tijd door te komen zonder al te veel te verliezen?
  • 6 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      je moet veeeeeel winnen in een rebuy. Dus wat je kunt doen is heel aggressief je goede handen spelen, en NIET rebuyen. Als je niet rebuyd dan kan het +ev te spelen om een rebuy te spelen.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Dat heb ik dus gedaan nu, zit nu in de pauze,

Ik heb denk ik 6-8 handen gespeeld, goede handen zeer aggresief.

heb er 1 gewonnen, 5 keer op river verslagen tegen middelmatige handen. maar ik zit er nog in met 6000 chips

5 rebuys gedaan van $1
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      jah, die rebuys zijn dus af te raden, alleen een add-on moet je doen. Nu zit je nl. nog steeds met een ondergemiddelde stack, terwijl de prijzenpot niet zo hoog is als die van een 6$ tourney...
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Das waar. Ik speel eigenlijk nooit MTT, ik had nog $10 in CDPoker staan dus dacht, ga eens proberen.

Zit nu met 8000 chips bij laaste 150, bijna ITM :) maar ga er geen winst uit halen als ik niet wat handen krijg snel.

nog geen een echt goede hand als KK of AA gekregen

ik zit trouwens best aan een moeilijke tafel, goede spelers
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      JJ en KK afbetaalt

35000 chips nu gaat lekker :)

na lang uitzitten en paar potjes mee te pakken 50ste geworden, niet slecht voor mn eerste MTT :D
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Zeker geen slecht resultaat voor je eerste MTT! Wat heb je ermee gewonnen?

Verder heeft Helemaalnicks gelijk met betrekking tot de rebuys, het wordt pas echt +EV wanneer je zelf geen rebuy's doet.