AKs

• eruk
      eruk
      Bronze
      0,02/0,04 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A:diamond: , K:diamond:
      MP1 folds, MP2 raises to $0,16, MP3 folds, Hero calls $0,16, 3 folds.

Flop: ($0,38) J:spade: , 5:heart: , 6:spade: (2 players)
      MP2 bets $0,32, Hero folds.

Final Pot: $0,70

Deze dude had mooie tighte stats van 7% vp$ip en 0% pfr, maar ik wilde toch een flop zien met deze hand.
  • 11 antwoorden
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      reraise preflop met AKs

voor de rest denk ik dat de fold wel goed is
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      0% pfr, dan had je ook wel niet te veel handen van hem zeker?

anyway, tegen zo'n tight speler raise ik vaak ook niet. flop is easy fold. nh
    • eruk
      eruk
      Bronze
      ik had 57 handen tegen hem, op grond daarvan vertrouw ik de reads wel redelijk
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      te weinig om te zeggen. reraise preflop, fold op de flop. als hij aa/kk heeft verhoogt hij nog wel een keer en dan weet je waar je staat.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      preflop 3 betten naar 50c of hoger. AKsuited is één van de beste handen die er bestaat. Met AK offsuit doe ik juist hetzelfde preflop trouwens :p

Ik houd zowat als regel: preflop call ik alleen raises met low pocket pairs, rest smijt ik weg of reraise ik :)
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ja, maar er zijn altijd uitzonderingen, zoals wanneer een villain met pfr 0% een raise maakt preflop :D (ook al is de samplesize heel klein, de stats indiceren dat villain toch een echte rock is)
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Ja, in dat geval is rennen (= callen :p) voor je leven, en hopen op een A of flush op de flop :D

7/0, veel tighter bestaat niet denk ik :D
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door viewer88
      Ja, in dat geval is rennen (= callen :p) voor je leven, en hopen op een A of flush op de flop :D

7/0, veel tighter bestaat niet denk ik :D
      Oh jawel, juist nog eentje aan men tafel gehad.. had iets van 4 a 5/0 en is gewoon uit de sng geblind :) . Altijd leuk die mannen. Zelfde verhaal, supertight ne kerel.. ik push al drie rondes met any two. Zegt hem: mmm got AQ, might call this :) . En hij foldt.

Nh btw.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      haha ja maar das wel in een sng hé, op cashtafels gaat er niemand zovaak folden :D

Neemt niet weg dat het me bijna onmogelijk lijkt winstgevend of zelfs breakeven te spelen met zo'n stats. Meestal kunnen die mannen hun goede handen ook niet folden wanneer ze beat zijn (obv. draws enzo).
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      7/0 is gewoon een donk die veel te nitty is. Over 50 handjes is het nog niet zo een dudielijke sample size, je kan heir dus gewoon reraisen. dan weet je ook meteen waar je staat. Hij kan heel goed met JJ+ en AQs+ raisen, maar die gewoon 50 handjes lang niet hebben gehad. dus dan lig je nog voor op zijn range.

Flop is easy fold.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Heel vaak zie je dit soort spelers dan ineens raisen met een hand als 76o omdat ze totaal geen idee hebben waarmee ze bezig zijn. Je read is volledig gebaseerd op stats en niet op wat je gezien hebt waarmee hij raiset, dus gewoon de standardline nemen en reraisen. Wanneer hij dan nog eens over the top komt kun je je AKs weggooien.