Stomme pech, meerdere malen

• RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Paar keer achter elkaar stomme pech bij preflop all-in waar de villain een zeer slechte hand speelt. Voor de duidelijkheid: beide handen preflop all-in met één caller.

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by http://www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A, K (Comment)
      5 folds, CO calls $0,10, 2 folds, Hero raises to $1,45.

Flop: ($1,70) Q, 7, 3 (Comment)
      Turn: ($1,70) 6 (Comment)
      River: ($1,70) 4 (Comment)

Final Pot: $1,70

Results follow (highlight to see):
      BB shows a flush, queen high (Jc 6c)
      Hero shows high card ace with king kicker (Ad Kc)

BB wins with a flush, queen high (Jc 6c)

En de andere hand:

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by http://www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with A, K (Comment)
      6 folds, Hero raises to $1,50.

Flop: ($1,65) 4, Q, 9 (Comment)
      Turn: ($1,65) 8 (Comment)
      River: ($1,65) 6 (Comment)

Final Pot: $1,65

Results follow (highlight to see):
      Hero shows high card ace with king kicker (Ah Kh)
      BB shows a pair of eights (Kd 8d)

BB wins with a pair of eights (Kd 8d)

Verder nog all-in met 10-10 tegen AK, kwamen drie azen op tafel en all-in met AK tegen QQ en komen er weer geen hoge op tafel, zo ga je wel achteruit. Krijg je dan eindelijk AA of KK, dan fold iedereen weer meteen.

Het gaat slecht... X(
  • 12 antwoorden
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Sorry voor de eigenwijze elephant. Er staat niet dat villain called en de potten kloppen ook niet echt. Het is steeds ongeveer mijn 2$ stack all-in voor een pot van 4$.

Ik doe hier toch weinig fout zou ik zo zeggen.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Dat is toch in een toernooi hoop ik? Anders wel verschrikkelijk slecht spel hoor :P
    • Pokerchamp84
      Pokerchamp84
      Bronze
      Wordt er voor je verhoogd in deze handen? Zoals het er nu staat verhoog je nl. ernom veel zonder dat daar een aanleiding voor is. Misschien gebruik maken van standaard raise grootte van 4BB + 1BB per limper en bij een raise 3 keer de grootte van de raise...
      Maar zoals gezegd kan ik dit niet uit je handen halen..

Groeten
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pokerchamp84
      Wordt er voor je verhoogd in deze handen? Zoals het er nu staat verhoog je nl. ernom veel zonder dat daar een aanleiding voor is. Misschien gebruik maken van standaard raise grootte van 4BB + 1BB per limper en bij een raise 3 keer de grootte van de raise...
      Maar zoals gezegd kan ik dit niet uit je handen halen..
      Die elephant doet nogal raar met mijn handen idd. Ik heb dit goed SSS gespeeld, met standaardraises waarbij de ander reraised of ik de ander reraise, zodat het een preflop all-in wordt zoals vaak bij SSS gebeurt.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      4xBB is toch 0,40?
      In eerste hand raise je 1,45$...

Andere hand idem.

Stop je handen anders even in talking-poker.com of weaktight, dat maakt het voor iedereen wat makkelijker om er naar te kijken.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      post anders even de orginele hand histry, die wel klopt, dan kunnen we zien of je het goed hebt gespeeld.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Ik heb verder geen programma's om hands goed te posten, ik weet ook niet waarom elephant zo raar doet.

Let even niet op wat hierboven voor bets weergegeven staan. Beide handen raise ik standaard met 4BB+1BB per limper en reraised de ander of reraise ik juist een ander, in elk geval beide handen preflop all-in door standaard raises en reraises.

Dit is trouwens geen tournooitje, dit is een gewone 0.05$/0.10$ cash table.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Ik heb niet zo'n zin om me bij allemaal sites te registreren etc, wat volgens mij nodig is bij die posthand-sites. Al die sites en programmaatjes worden me wat te veel en op ten duur onoverzichtelijk.

Heb wel Texas-Grab-em gedownload, maar kwam er toen pas achter dat dat voor Partypoker is en ik zit bij Titan.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      De orginele HH kan je ook gewoon posten. Het leest we wat moeilijk maar alle info die je nodig hebt staat erin.

http://weaktight.com/hand/

hier kan je hem gewoon kopieren in het grotye witte vlak en dan op post hand drukken. dan ga je naar de 2+2 tab en kopieer je wat daar instaat en plakt het hier.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Wát moet je precies in dat grote witte vlak gooien? Ik kan via de hand history op Titan deze twee handen helemaal niet vinden. Je kunt wel een complete .xml file uploaden en daar de juiste hand uit kiezen maar dan moet je eerst de juiste xml-file vinden en dat uploaden duurt lang.

Maar goed, hier een poging voor één van de twee handen:

$0.05/$0.1 No Limit Holdem
      8 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG rjsarmento ($16.99)
      UTG+1 2Redoble ($1.90)
      MP1 Hero ($1.90)
      MP2 KingdingelingNo1 ($10.41)
      CO paubosacom ($4.85)
      BTN pupish ($9.04)
      SB ochogramos ($4.90)
      BB banetter ($2.94)

Pre-flop: ($0.15, 8 players) Hero is MP1 A:heart: K:heart:
      2 folds, Hero raises to $0.40, 4 folds, banetter goes all-in $2.94, Hero goes all-in $1.50

Flop: 4:club: Q:spade: 9:diamond: ($4.99, 2 players)

Turn: 8:club: ($4.99, 2 players)

River: 6:club: ($4.99, 2 players)

Final Pot: $4.99
      banetter shows: K:diamond: 8:diamond:
      Hero shows: A:heart: K:heart:

banetter wins $4.70 ( won +$1.66 )
      Hero lost -$1.90

Maar goed nogmaals, wat moet je precies in dat witte vlak op weaktight gooien om direct de hand te kunnen posten? De handhistory op Titan op een tafel zelf laat alles in een tabel zien, wat er totaal anders uit ziet.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Goed gespeeld.

Banetter in je buddy list en regelmatig zijn tafel opzoeken. Welke site speel je? ;-)
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Hee, goed idee van die buddy list. Het kan natuurlijk zijn dat zo'n speler even aan het tilten is ofzo, maar dit idee ga ik zeker uitproberen.

Ik speel trouwens bij Titan.