0.05/0.1 - Fr - Aa

• skimon
      skimon
      Bronze
      0,05/0,1 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.50 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A:club: , A:heart:
      UTG+1 calls, 5 folds, Hero raises, SB calls, BB calls, UTG+1 calls.

Flop: (8,00 SB) 7:heart: , Q:heart: , 5:spade: (4 players)
      SB checks, BB checks, UTG+1 bets, Hero raises, 2 folds, UTG+1 3-bets, Hero caps, UTG+1 calls.

Turn: (8,00 BB) 8:heart: (2 players)
      UTG+1 bets, Hero raises, UTG+1 3-bets, Hero caps, UTG+1 calls.

River: (16,00 BB) 8:diamond: (2 players)
      UTG+1 bets, Hero raises, UTG+1 3-bets, Hero caps, UTG+1 calls.

Final Pot: 24,00 BB

Villain was LAG, had hem al zien cappen met enkel low pair. Zette hem op pair Q, zag de pot mooi groeien...
  • 5 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Cappen met bottom pair is niet LAG hoor, is maniac :D

Ik zou zijn 3-bet op de turn alleen callen, en dan de river ook nog eens callen wanneer de flush niet komt. Ik heb verder niet echt een idee van hoe een maniac zich op die limieten gedraagt, maar na de 3-bet op de turn van hem weet ik niet zeker of je nog vaak genoeg voor ligt. Wanneer hij hier wel slechtere handen kan blijven cappen is het wel goed gespeeld denk ik.
    • skimon
      skimon
      Bronze
      De grote pot was te aanlokkelijk :)
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Speelde je al langer met deze UTG1 aan de tafel?
      Maniacs beginnen namelijk vooral met raisen preflop. En juist dat gebeurde hier niet. Dat kan betekenen dat hij al een tijdje agressief heeft lopen spelen en nu eens wat anders probeert.
      Doordat het board pairt lig je opeens achter tegen een 8, maar versla je wel alle 2 pairs.
      Vaak spelen ze any 2 connected, any 2 suited, any face cards.

Aangezien ze iedere hand op dezelfde wijze spelen (raise any), is daar weinig uit af te lezen.
    • skimon
      skimon
      Bronze
      Speelde nog niet zo lang tegen hem, maar had toch wel al enkele opmerkelijke acties opgemerkt :)

Anyway, zal wel een soort van minitiltje geweest zijn (de gedachte van een prachtige pot tegen deze persoon steeg me naar het hoofd), zal volgende keer wel zeker ietwat doordachter spelen :D
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Heb wel eens dergelijke handen zo gespeeld en ook gewonnen van mr maniac, maar je moet dan wel echt zeker zijn dat hij zo (liefst altijd!) met zijn top pair Q kan spelen, anders zou ik voor call 3-bet op turn gaan.

River valt misschien te raisen, omdat je opeens Q7 en Q5 en 75 (als hij dat uberhaupt kan hebben) beat, dus die zou ik tegen een confirmed maniac nog wel raisen, maar een 3-bet call ik dan zeker weer. Zonder complete zekerheid dat het een maniac is kan je beter meteen callen.