0.05/.1 - FR - AKo

• skimon
      skimon
      Bronze
      0,05/0,1 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.50 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG+2 with K:spade: , A:diamond:
      UTG+1 folds, Hero raises, MP1 calls, MP2 folds, MP3 3-bets, 4 folds, Hero caps, MP1 calls, MP3 calls.

Flop: (13,40 SB) 9:spade: , 4:heart: , J:heart: (3 players)
      Hero bets, MP1 folds, MP3 raises, Hero 3-bets, MP3 calls.

Turn: (9,70 BB) 5:diamond: (2 players)
      Hero bets, MP3 calls.

River: (11,70 BB) 8:spade: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets, Hero calls.

Final Pot: 13,70 BB

b/c op flop wss beter door aanval preflop?
      c/c op turn ? Fold op river of call goed ?
  • 4 antwoorden
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Preflop en flop bet zijn goed. 3bet vind ik lastig, want je ligt vrijwel zeker achter.

MP3 bet/raist tegen een raise uit early position. Z'n range zal iets moeten zijn als AA-99, AK, AQ, AJ

Puur op z'n overcards zal hij misschien inderdaad flop raisen, maar waarom capt hij 'm niet? Met 99/JJ zou hij dat zeker gedaan hebben, gezien preflop actie.

Ik denk dat je de turn check/fold moet spelen. Je verliest van AJ, 99, JJ en je hebt amper outs tegen KK/AA en je overcard outs zijn niet compleet omdat hij wellicht al een A heeft.
    • skimon
      skimon
      Bronze
      Heb het er soms nog moeilijk mee om dergelijke prachtige preflop handen na de flop te moeten folden, vooral doordat op deze microlimits heel wat mensen zijn die wel erg veel dommere dingen doen.
      c/f op turn was mss wel beter geweest, maar met zo'n grote pot en die aggressiviteit van sommige visjes ... :evil:
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Preflop - goed
      Flop - b/c - Ik vind de 3-bet op de flop overplayed
      Turn - c/c - Ik call toch voor me outs. Op deze niveaus wordt er veel losser gespeeld dus vind ik b/f te weak.
      River - c/f - Hij zal waarschijnlijk heus wel een pair hebben. Alleen als je een read hebt dat het een maniac is die Ax als een gek blijft spelen zou je hier kunnen callen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Op de flop kun je eigenlijk niet 3-betten omdat je bijna nooit voor ligt wanneer hij raist. Raisen doet hij hier eigenlijk nooit met overcards, alleen met een pair of beter.

Turn kun je nog niet folden omdat je nog wat outs hebt, je pair is niet altijd goed, maar denk toch wel genoeg om te callen.

River zou ik denk ik folden, hij heeft hier eigenlijk altijd een pair.