Sss, Nl10: 2 2

• RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Misschien heb ik deze hand wat raar gespeeld, hoewel het in mooie winst resulteerde. Ik call soms de small blind met een redelijke hand naar big blind als niemand raist en er een paar callers zijn omdat de BB dan bijna altijd called.

Ik speel hier dus ver buiten de SSS-regels, maar goed:

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by http://www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with 2, 2. UTG+1 posts a blind of $0,10.
      UTG+1 checks, UTG+2 calls $0,10, 5 folds, Hero calls $0,05, BB checks.

Flop: ($0,40) 6, 2, Q (4 players) (rainbow flop)
      Hero bets $0,10, 2 folds, UTG+2 raises to $0,40, Hero reraises to $0,70, UTG+2 calls $0,30.

Turn: ($1,80) 5 (2 players)
      Hero bets $1,21, UTG+2 calls $1,21.

River: ($4,22) 3

Final Pot: $4,22

Results follow (highlight to see):
      Hero shows three of a kind, deuces (2d 2c)
      UTG+2 shows a pair of queens (Kh Qh)

Hero wins with three of a kind, deuces (2d 2c)

Ik geef toe dat er veel op aan te merken valt, maar ik deed het intuïtief. Meestal fold de rest als je op de flop meer dan 0,10$ inzet. Ik heb Villain toch wel mooi all-in gekregen. Uiteraard was ik zonder die set snel gefold.
  • 2 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      NOOIT minraisen. als je wil slowplayen call dan en als je wilt reraisen raise dan 3x de raise van de tegenstander. minraisen is voor donkeys.

voor de rest goed gespeeld. Ik heb over dit onderwerp een andere thread gepost, maar nog niet veel nuttige replaies gekregen. Ik call zelf ook met dit soort ahndjes in de SB en ok in de BB tegen een minraise.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Vreemd geconvert, maar ok.
      Je kan 22 op de SB hier makkelijk completen. Zou wel meer betten op de flop. 1/4 potsize is te weinig hier. Je minreraise zou ik ook niet doen, dan eerder een normale reraise en pushen op de river (afhankelijk van je stacksize, maar die weet ik niet).