NL25: JJ 5-way flop

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Poker Stars
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.10/$0.25
      8 players
      Converter

Stack sizes:
      Hero: $6.40
      UTG+1: $26.70
      MP1: $14.35
      MP2: $56.60
      CO: $32.10
      BB: $5
      Button: $5
      SB: $10.20
      BB: $25

Pre-flop: (8 players) Hero is UTG with J J
      Hero raises to $1, UTG+1 folds, MP1 calls, MP2 calls, CO calls, Button folds, SB calls, BB folds.

Flop: A A J ($5.25, 5 players)
      SB checks, Hero is all-in $5.4, 4 folds.
      Uncalled bets: $5.4 returned to Hero.

Results:
      Final pot: $5.25

Ik schrok wel even toen er door iedereen gefold werd.
      Iemand zou een A moeten hebben zou je denken.
      Maar pushen is hier denk ik de enige mogelijkheid op de flop, of niet?
  • 4 antwoorden
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Ik zou idd wel ergens een aas verwachten die called met trips. Wat dat betreft wel goed gedaan. Aan de andere kant: Je hebt een goede flop en de turn zal je waarschijnlijk niet in de problemen brengen. Je zou dus ook 1/2 pot bet o.i.d. kunnen doen en op de turn de rest erin. Zo zou ik het denk ik zelf doen. Hoewel dat misschien niet tight genoeg is hoor.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Perfecte flop om te slowplayen. Met zo een hand wil je meerdere mensen in de pot houden als het kan. Je kan hier gewoon een freecard weggeven. misschien maakt iemand een flush, straight, of pikt iemand een flushdraw op, waardoor je meer value uit je hand kan halen. Normaal ben ik geen fan van slowplayen maar dit is echt een situatie waar het je veel geld kan opleveren.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Zit nu achteraf nog even rustig te kijken.
      Heb 'm denk ik toch wel erg slecht gespeeld op die flop ?(
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Push op de flop is niet slecht. Je moet gewoon ABC poker spelen en dat doe je hier.

Je had hier ook kunnen slowplayen, maar zou wel gebet hebben. Iets tussen 1/4 en 1/2 potsize en dan hopen dat flush valt. Maar dat is een andere lijn die je kon nemen. Imo niet beter of slechter dan pushen op de flop.

Het is een beetje tegenstander afhankelijk hier. Zou iig niet checken, je moet de pot opbouwen en zwakke cbet kan ervoor zorgen dat mensen meegaan of raisen.