AQo utg

• eruk
      eruk
      Bronze
      0,02/0,04 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG with Q:spade: , A:diamond:
      Hero raises to $0,16, 5 folds, CO raises to $0,28, 3 folds, Hero calls $0,12.

Flop: ($0,62) Q:heart: , J:heart: , T:club: (2 players)
      Hero bets $0,40, CO raises to $1,36, Hero raises to $3,00, CO raises to $4,58 (All-In), Hero raises to $4,29 (All-In).

Turn: ($9,49) A:heart:
      River: ($9,49) 3:heart:

Final Pot: $9,49
  • 22 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Een reraise preflop, vooral zo'n zwakke is gevaarlijk (KK/AA), je kan wel nog callen, zolang je je hand niet overplayed postflop en dit doe je hier dus duidelijk wel...

Eigenlijk kan je best gewoon folden na die raise preflop, je zit hier toch altijd tegen AK of TT+. Op die flop hit je TPTK +gutshot, maar je wordt alsnog dik geraised op de flop, dan moet toch al een alarm afgaan. Pushen hier is dus echt niet aan te raden.

Anyway, een betere line zou een check/raise zijn imo, gaat hij er dan nog es over kan je makkelijk folden.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Preflop is het lastig folden tegen een minraise dus ik zou callen. Maar postflop erg voorzichtig zijn als ik niet 2 pair hit.

Fold flop na de raise van vaillain. TPTK is hier niet genoeg. Na de reraise preflop zou ik hem hier op AK, AQ, en TT+ zetten. Elke van deze handen verslaat je. KQ zou hij waarschijnlijk niet reraisen preflop, maar zelfs als KQ wel in zijn range zit lig je nog steeds achter op die range.

Je hebt hier AQ zwaar overplayed. TPTK is een leuke hand maar op zo een board is het helemaal niks waard.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Ik ben het met de rest eens, fold op de flop. Alle "standaard preflop 3bet handen" hebben je hier zwaar beat.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      ik fold hem op de re-raise. zit oop en aq is sowieso geen geweldige hand.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Ah nog een leuke variatie: hoe hadden jullie dit gespeeld moest hij AQsuited hebben gehad, en op de flop een flushdraw kreeg.

Dan heeft hij TPTK, nutflushdraw en gutshot straightdraw :)
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      dan fold ik hem nog steeds preflop :P
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door viewer88
      Ah nog een leuke variatie: hoe hadden jullie dit gespeeld moest hij AQsuited hebben gehad, en op de flop een flushdraw kreeg.

Dan heeft hij TPTK, nutflushdraw en gutshot straightdraw :)
      Enkel straight of flush zouden hier de nuts geven imo, dus heb je 12 outs, niet genoeg om te pushen op flop.

Dan zou ik bet/call spelen op flop en dan turn check/fold als ik mis en villain zwaar bet.

Check/call op flop zou ook wel kunnen, maar dan valt het wel wat meer op da ge aant drawen bent...
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      met de fd mag je hier wel allin gaan. TPTK en een flushdraw/straightdraw is gewoon een monster. Je hebt hier 12 clean outs en ook nog eens TPTK.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      en wat denk je dat hij heeft dan als hij graag wil schuiven?

ik zie je dit niet vaak winnen, de enige die ik je zie beaten is kq, maar die zal je niet zo snel reraisen pf. zelfs suited is het nog niet zon feest. 9 outs extra... valt die niet ben je alsnog kwijt

tis 55/45 achter tegen kk
      46/42 achter tegen aa
      38/62 achter tegen ak
      60/38 achter tegen een set

als je al gereraised hebt moet je wel schuiven. en dit is dan suited, kun je nagaan offsuit, zijn je kansen nog slechter.
      Al moet ik wel zeggen op NL4 flikken ze het nog weleens met kq dit te doen.
      En als je tegen een echte donk zit die presteert het ook nog weleens zo te bluffen, maar dan moet die wel flink tilten. Hier ben je gewoon beat lijkt me
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      met de fd mag je hier wel allin gaan. TPTK en een flushdraw/straightdraw is gewoon een monster. Je hebt hier 12 clean outs en ook nog eens TPTK.
      Kzou graag es de mening van timor hierover horen, want met 12 outs heb je eigenlijk "maar" 44% kans om te hitten...
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Ik wil hier wel eens winstkansen zien vs. 1010+ en AK :)

edit: @neo: en je winstkansen liggen nog lager ... er zijn nog combo's mogelijk waarbij je flush vs. fullhouse enzo krijgt.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze

edit: @neo: en je winstkansen liggen nog lager ... er zijn nog combo's mogelijk waarbij je flush vs. fullhouse enzo krijgt.
      Dat weet ik, ik had het gewoon over de kans om zelf te hitten ;)
    • eruk
      eruk
      Bronze

U vraagt en wij draaien
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Hoe langer ik over deze hand nadenk, hoe harder ik mezelf voor mn kop sla. Ergens in mijn kop zat opgeslagen dat TPTK altijd wel all-in waarde heeft op NL4, en ik speelde op de automatische piloot ofzo.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Ah, kbedoelde eigenlijk de winst % voor die AQ suited :p
    • eruk
      eruk
      Bronze
      AQ suited van wat. De harten Q ligt er al en de backdoor flushdraw geeft maar 2 outs meer.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door eruk
      AQ suited van wat. De harten Q ligt er al en de backdoor flushdraw geeft maar 2 outs meer.
      viewer heeft het over zijn hypothetisch model waarbij je op dit board een TP + gutshot + flushdraw zou hebben...
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      In mijn hypothetische modellen heb ik ook altijd monsterwinsten

look on the bright side :heart:
    • eruk
      eruk
      Bronze
      tadaaaaa

• 1
    • 2