Startkapitaal

• DucksAces
      DucksAces
      Bronze
      Hoi, ik heb gisteren de quiz afgenomen en al men gegevens ingevult om men startkapitaal te krijgen.
      Het zit zo dat vrienden van mij een bonuscode moesten ingeven. Ik heb dit niet moeten doen omdat ik al een account had op Full tilt. Zou het daarom zijn dat ik mijn startkapitaal nog niet heb ontvangen? Of moet ik nog effe wachten?

Vriendelijke groeten Kenneth.
  • 11 antwoorden
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Als je al een account had op FT kun je daar je 50$ startkapitaal niet ontvangen. Je zal op een andere pokerroom een nieuw account moeten aanmaken met de bonuscode van Pokerstrategy.
    • DucksAces
      DucksAces
      Bronze
      Kan ik dan op full tilt een nieuw account aanmaken? ik heb op full tilt nog geen geld geboekt en enkel met play money gespeeld. Of moet ik een nieuw programma kiezen? zoals bv titan poker?

Greetz
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      als je op full tilt nog geen real money account hebt zou je een nieuwe full tilt account kunnen maken, je kunt ook een andere pokerroom kiezen.
      je kunt je startkapitaal iniedergeval alleen maar ontvangen op een pokerroom die met onze bonuscode is aangemaakt, daardoor is de account gekoppeld en kan het startkapitaal worden overgeboekt
    • DucksAces
      DucksAces
      Bronze
      Ja, ok, maar wil dit zeggen dat ik een volledig nieuw account moet aanmaken op pokerstrategy.com? Ik wil gerust een nieuw account aanmaken bij full tilt met die code, maar dan blijf ik bij het probleem dat ik men screen name niet kan aanpassen op pokerstrategy...

Kvind het allemaal een beetje onduidelijk.
      Dus ik ga nu een nieuw Full tilt maken en proberen mijn gegevens hier aan te passen (men screenname dus voor full tilt, als dit lukt).

:Edit : niet gelukt, ik kan men screen name hier niet aanpassen, dus ik vrees ook dat ik een nieuw pokerstrategy account zal moeten aanmaken + nogmaals die quiz doen. Tenzij jullie dit terug kunnen resetten, zodat ik niet de quiz ofzo opnieuw hoef te doen.

Greetz
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Je screenname hier hoeft niet dezelfde te zijn als die op de pokersite. Gewoon een nieuw account aanmaken op full tilt en hier je screenname ingeven die je daar hebt gekozen.

EDIT: ahja kben mee dit lukt dus niet, ik denk dat de admins je wel verder kunnen helpen, op de een of andere manier zal dit wel kunnen aangepast worden.
    • DucksAces
      DucksAces
      Bronze
      Inderdaad, er komt een vinkje te staan naast je Screen Name, ik denk dat dit is zodat je niet op meerdere accounts je geld kan opeisen, ik ben hier heel erg eerlijk in dus ik zou graag, hier men screen name + gegevens kunnen aanpassen zodat alles gelijk staat met het account op full tilt. Zo zal ik mss wel mijn geld ontvangen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je kunt het beste even een ticket aanmaken voor onze support. Dit kun je HIER doen. Dit moet in het engels.
      geef daar even de situatie aan, dat je je startkapitaal op een andere (dan de geregistreerde) account wilt ontvangen. Dan kunnen ze dit aanpassen en je verder helpen.
    • DucksAces
      DucksAces
      Bronze
      Nu zit het dus zo, ik maakte gisteren een nieuw account aan met de bedoeling om dit mislukt account van pokerstrategy te deleten.
      Alles was in orde ik kreeg en mail van pokerstrategy dat ik een mail moest sturen met men pasport gegevens, wat ik ook deed. Ik logde deze middag aan op pokerstrategy's met men nieuwe account en er stond dat mijn account gedeactiveerd was.

Ik wil hiervoor een uitleg! Betekend dit dat ik nu TERUG opnieuw moet beginnen en wat moet ik doen, ik begin het hier lichtjes op mijn heupen te krijgen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Je account is gedeactiveerd ivm het maken van meerdere accounts.
      het beste kun je:

je kunt het beste even een ticket aanmaken voor onze support. Dit kun je HIER doen. Dit moet in het engels.
      geef daar even de situatie aan, dat je je startkapitaal op een andere (dan de geregistreerde) account wilt ontvangen. Dan kunnen ze dit aanpassen en je verder helpen.
      en daar dan ook vermelden dat je inderdaad een 2de account had gemaakt om het zelf al op te lossen, maar dat die verwijderd kan worden zodra je Full tilt info vervangen is, zodat je het startkapitaal daar kunt ontvangen op de juiste aan PS gelinkte account.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi,
      ik zie dat je je startkapitaal ondertussen ontvangen hebt!

succes aan de tafels en veel plezier bi Pokerstrategy!
    • mike08
      mike08
      Bronze
      Ik heb startkapitaal nog altjd niet ontvangen, na 72u wachten, heb ondertussen dus wel al kopie paspoortgegevens, kreeg mail terug dat startkapitaal overgemaakt is naar mijn account, maar dat gebeurde tot op heden dus niet.
      Hoe lang kan het nog duren na ik die mail heb gekregen, want is weekend en wil spelen smile ?? thnx