Dowloaden Titan lukt niet

• Shuffelaar
      Shuffelaar
      Bronze
      Hello, ik speel nu al een tijdje via PS bij Mansion, heb daar iets van $60 staan ofzo. En ik had al een account bij Everest waar ik in de tussentijd ook nog leuke bonussen van Everest zelf heb vrij kunnen spelen.

Nu vind ik de bonussen van Everest niet meer zo aantrekkelijk, dus zat ik er aan te denken om via jullie op Titan alles over te laten zetten. Ben nl ook niet zo weg van Mansion en heb goeie dingen gehoord over Titan.

Nu heb ik ergens in een ver verleden ook al een acount bij Titan aangemaakt, maar ik zie dat het mogelijk is om dit account nog aan PS te linken. Alleen het probleem is, dat het dowloaden via jullie link niet wil lukken.

Als mijn virusscanner aanstaat geeft ie een thread aan, en als ik mijn virusscanner uitzet stopt ie bij 99% met dowloaden en zegt ie dat ie dat .exe bestand niet kan downloaden. Ik gebruik Internet Explorer.

Wat kan ik doen of doe ik verkeerd?

Gr,
      Arjan
  • 7 antwoorden
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Als je je reeds bestaand account wil koppelen aan pokerstrategy kun je dat gewoon hier doen: http://nl.pokerstrategy.com/nl/home/profile/
    • Shuffelaar
      Shuffelaar
      Bronze
      I know, thanx, maar ik heb het programma niet meer op mn computer staan, beetje lastig spelen dan ;) En van de Titansite zelf downloaden geeft het zelfde probleem...
    • elrio
      elrio
      Bronze
      he shuffelaar,

ik moet zeggen, ik ben ook veranderd van mansion naar titan en ik wenste dat ik bij mansion was gebleven. Winsten waren veel groter door meer fish.
    • Shuffelaar
      Shuffelaar
      Bronze
      Oke, dank voor de info elrio. Zal dan toch maar eerst nog even verder gaan op Mansion, alles daarop transferren (geen onafzienbaar bedrag trouwens, sss loopt supergoed, van $150 op everest $1500 gemaakt, nu fulstack spelend op de 50NL)

Mocht ik dan ooit nog op titan willen spelen, horen jullie weer van me...

Toch wel lekker dat ik dan ook weer strategypoints kan binnenhalen, want speelde meer op Everest dan op Mansion.
    • robin289
      robin289
      Bronze
      Mag je ook een titan account koppelen aan pokerstrategy als je op mansion al een account hebt?

Ik ben namelijk blut en ik heb nog wel geld op titan staan en dus wil ik graag titan aan pokerstrategy koppelen.

Groetjes,
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elrio
      he shuffelaar,

ik moet zeggen, ik ben ook veranderd van mansion naar titan en ik wenste dat ik bij mansion was gebleven. Winsten waren veel groter door meer fish.
      Is dat niet wat ik tegen iedereen zeg ;)
      Mansion is een grote fish-vijver! Software loopt goed, als die loopt. In het verleden is die met enige regelmaat offline geweest, maar dat lijkt de laatste tijd wel minder :)

Succes aan de tafels! :D
    • Shuffelaar
      Shuffelaar
      Bronze
      Heb nu mn hele BR overgesleept naar Mansion en moet zeggen dat het hier idd toch wel erg lekker gaat :) En bonusjes binnenhalen gaat hier ook vrij gemakkelijk.

Had voorheen ook idd last van het vaak offline zijn, maar nu weinig/geen last meer van...