Ak

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Wist niet goed wat te doen.. zowel preflop als op de flop, normaal raise ik altijd preflop.. hier wist ik niet goed wat te doen na zoveel actie.

Titan Poker Tallinn 10/20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button RiffRaffff (1470)
      SB Appelsientje (1330)
      BB joaobicas (1420)
      UTG [color:#C00000]36mac (1350)[/color]
      UTG+1 Bayaz1 (1410)
      MP AlexYorke (1470)
      MP 6carter6 (1300)
      MP jasmart0508 (1750)
      CO-1 Maarten84 (1970)
      CO out1st (1530)

Preflop: Maarten84 is in the CO-1 with K :diamond: A :club:
      36mac calls 20, 2 folds, 6carter6 calls 20, jasmart0508 raises to 80, Maarten84 calls 80, out1st calls 80, 3 folds, 36mac raises to 140, 1 fold, jasmart0508 calls 60, Maarten84 calls 60, out1st calls 60.

Flop (610) J :heart: J :spade: Q :spade:
      36mac bets 40, 1 fold, Maarten84 calls 40, out1st calls 40.

Turn (730) K :club:
      36mac bets 365, 2 folds
  • 12 antwoorden
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Je hebt de raisers covered, dus waarom niet all in preflop?
      Zij weten neit dat je "maar" AK hebt.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MCRaia
      Je hebt de raisers covered, dus waarom niet all in preflop?
      Zij weten neit dat je "maar" AK hebt.
      Dat vind ik hier totaal geen optie.. zo vroeg in het tornooi zie ik liever een flop met AK dan direct te gamblen.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Waarom een flop zien als je de blinds kunt oppakken?
      *Zij* z\etten hun tournament life op het spel als ze callen, jij niet....
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Waarom een flop zien als je de blinds kunt oppakken?
      *Zij* z\etten hun tournament life op het spel als ze callen, jij niet....
      Omdat je toch totaal niet kan weten wat voor handen ze hebben? Een raise zorgt ervoor dat je gecalld kan worden door alle pocket pairs, dan is het een coinflip of je bent dominated. Na zoveel actie is het zeer waarschijnlijk dat iemand je callt.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Tja, welke hand speel je dan wel?
      Als je coinflip verliest zit jij nog in toernooi. Zij niet... Dat *is* anders.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Tja, welke hand speel je dan wel?
      Als je coinflip verliest zit jij nog in toernooi. Zij niet... Dat *is* anders.
      Preflop een hand erin pushen zo vroeg in het tornooi noem ik nu niet bepaald de hand spelen... Als je nu zegt reraisen, dat kan ik nog volgen. Maar direct pushen.. neen. Verder lig ik er ook zo goed als uit als ik hier een coinflip verlies, met 200 chips kan je bijna niets meer doen.

Ben eens benieuwd wat nicks zegt, als hij ook vindt dat ik hier moet pushen dan eet ik men klak op.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Tja, is nog altijd 10x BB...

Maar inderdaad, ben geen expert op dit gebied...
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ik had denkik de 80 gecalled, de flop gecheckt en bij een bet m'n hand weggesmeten...
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      goed gespeeld. zo vroeg hoef je niet te gaan gokken. Hier coinflips aangaan is -ev. Een reraise word waarschijnlijk wel gecalled. en AK speelt behoorlijk goed in een multiway pot. vind je preflop call daarom goed. op de flop krijg je een straightdraw en de goede odds om te callen. Turn is lastig. fold is zeker niet verkeerd hier maar een call is ook goed.

Tegen MCRaia: google "ICM"
    • Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      AK doet het goed in multiway potten?? lijkt mij dat eerder SC het beter doen... met AK heb je dan weliswaar TPTK kansen... maar in een Multiway pot heb je bijna nooit de nuts met TPTK...

anyway... op de turn maak je dus je TPTK... ik had hem hier ook gefold... het is overduidelijk dat villain een donk is, en dat hij de J heeft;) hij bet op de flop klein om anderen niet af te schrikken, of misschien zelfs wel in de hoop geraised te worden... typisch donkament style:P zijn HPSB op de turn versterkt dit gevoel alleen maar
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mistagamerone
      AK doet het goed in multiway potten?? lijkt mij dat eerder SC het beter doen... met AK heb je dan weliswaar TPTK kansen... maar in een Multiway pot heb je bijna nooit de nuts met TPTK...

anyway... op de turn maak je dus je TPTK... ik had hem hier ook gefold... het is overduidelijk dat villain een donk is, en dat hij de J heeft;) hij bet op de flop klein om anderen niet af te schrikken, of misschien zelfs wel in de hoop geraised te worden... typisch donkament style:P zijn HPSB op de turn versterkt dit gevoel alleen maar
      SCs doen het beter in multiwaypotten dan in een ehadsup pot. maar dat betkend niet dat SCs in een multiway pot beter zijn dan AK. ze lopen in op AK in een multiway pot Maar zijn zeker niet beter. AK loopt ook in op AA/KK maar AA/KK zijn nosteeds beter. AK speelt in een multiway pot wel beter dan QQ-TT.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ik call de turn ook, verder nh. Call op de flop is goed, maar ik denk dat je op de turn vaak genoeg de beste hand hebt om down te callen. de J of zelfs een FD ligt zwaar in zijn range.