0,05/0,1 Fixed-Limit Hold'em (10 handed) - 66

• skimon
      skimon
      Bronze
      0,05/0,1 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG+1 with 6:diamond: , 6:spade: . CO posts a blind of $0,05.
      UTG folds, Hero calls, UTG+2 calls, MP1 raises, MP2 calls, MP3 calls, 2 folds, SB calls, BB folds, Hero calls, UTG+2 folds.

Flop: (13,00 SB) 6:heart: , T:spade: , A:club: (5 players)
      SB checks, Hero bets, MP1 calls, MP2 folds, MP3 raises, SB 3-bets, Hero caps, MP1 folds, MP3 calls, SB calls.

Turn: (13,00 BB) 3:diamond: (3 players)
      SB bets, Hero raises, MP3 calls, SB 3-bets, Hero caps, MP3 calls, SB calls.

River: (25,00 BB) 5:spade: (3 players)
      SB bets, Hero raises, MP3 calls, SB 3-bets, Hero caps, MP3 calls, SB calls.

Final Pot: 37,00 BB

Too aggressive ? By far ? Looks like I really couldn't stop
  • 10 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Op de flop zou ik check/raisen, je hebt perfecte positie op MP1 als hij zijn cbet maakt. De cap is daar goed, TT of AA raist bijna altijd preflop.

Op de turn vind ik je cap ook wel goed, omdat je gewoon een supersterke hand hebt en het me sterkt lijkt dat je hier bijna altijd beat bent.

De river weet ik niet of ik zou raisen, de kans is er nu wel dat hij TT of AA heeft, misschien is een call beter en dan hopen dat MP3 overcallt.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Ik fold 66 preflop nog steeds (ook volgens SHK) in deze positie.
      Verder vind ik het wel sterk gespeeld. Omdat ze beide (!) de flop cap callen, zou je er bijna vanuit kunnen gaan dat ze beide minstens een A hebben, danwel AT of A6.
      De turn is duidelijk geen scare card, dus gewoon betten, omdat je denk ik gewoon voor ligt.

De river geeft alleen een trash starthand een straight, da's dan echt pech, maar ook onlogisch. Call of raise hangt ook een beetje van reads op mn. SB af, lijkt mij. Hij kan dit ook heel goed spelen met AT in de verwachting dat hij wint.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Gezien hoeveel mensen er meelimpten gok ik dat er nogal loose gespeeld werd aan de tafel en dan limp ik 66 vanuit die positie ook wel. Zonder die informatie inderdaad folden.

Flop can je inderdaad beter c/r spelen denk ik. Belangrijk SB heeft wel c/3-bet gespeeld.

SB blijft daarna ook agressief doorbetten, wat ik toch een beetje vreemd vind. AA heeft hij niet en TT vind ik ook onwaarschijnlijk. Maar goed, flop en turn zijn gewoon easy cap hiero.

Die river laat ik afhangen van een read. Is de SB tight (en kan hij TT/AA slowplayen?), dan ga ik niet meer raisen en call ik. Kan hij two pair zo spelen - dan zeker cappen?

Tegen unknown ga ik meestal voor raise en call ik dan een 3-bet om een middenweg te nemen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Is 22-88 niet een openlimp op loose tafels?
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Op $0,05/0,10? Ze limpen hier al iedere A en iedere K, dus vanuit UTG1 begin ik er niet aan. Heb ook eens in Elephant nagekeken (op 0,10/0,20), kleine en middel pockets zijn belangrijke verliespost.
      Iedere preflop raise zul je wel haast moeten folden, en postflop kun je alleen verder met trips.

Of zie ik het nou te negatief?

De SHK zegt 99+ vanuit UTG1, maar niks over tight/loose tafels.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oudere SHKs en andere charts zeggen op loose tafels 22-88 geloof ik, maar kan het in nieuwe dingen idd niet meer vinden. Denk dat folden dan beter is.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Ik fold het toch ook, kben ook wel meer voor raise/fold first-in. Limpen is zo weak en je moet dan altijd een raise achter je callen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Eigenlijk moet je het ook balancen door eens KK of AA te limpen en dan te 3-betten. Maar je kunt beter gewoon first in raisen of folden idd.
    • skimon
      skimon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom
      Gezien hoeveel mensen er meelimpten gok ik dat er nogal loose gespeeld werd aan de tafel en dan limp ik 66 vanuit die positie ook wel. Zonder die informatie inderdaad folden.

Flop can je inderdaad beter c/r spelen denk ik. Belangrijk SB heeft wel c/3-bet gespeeld.

SB blijft daarna ook agressief doorbetten, wat ik toch een beetje vreemd vind. AA heeft hij niet en TT vind ik ook onwaarschijnlijk. Maar goed, flop en turn zijn gewoon easy cap hiero.

Die river laat ik afhangen van een read. Is de SB tight (en kan hij TT/AA slowplayen?), dan ga ik niet meer raisen en call ik. Kan hij two pair zo spelen - dan zeker cappen?

Tegen unknown ga ik meestal voor raise en call ik dan een 3-bet om een middenweg te nemen.
      SB had jammergenoeg wel AA :p
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Oorspronkelijk gepost door skimon
      SB had jammergenoeg wel AA :p
      Tja helaas kan alles op deze limieten. :P