Doorlichting Heads up play 1 table sng

• deathride007
      deathride007
      Bronze
      Hallo, ik speel sinds kort sng's en ik doe het tamelijk goed met de strategie van pokerstrategy.com. Ik heb enkel wat problemen met het heads up play. In deze sit and go is het me gelukt om 1es te worden, maar ik zou graag weten of er leaks in mijn spel zitten. De volgende keer zal ik mijn sng proberen op te nemen op video, dat is mss gemakkelijker.

hand5
      hand11
      hand13
      hand15
      hand16
      hand18
      hand20
      hand26
      hand30
      hand35
  • 8 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      dit gaat me echt uren kosten. Misschien dat ik later wat meer tijd heb. Bump.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Kan je misshcien alleen de interessant handen eruit kiezen, dat je 8/4o fold perflop in de SB is niet zo belangrijk/interessant.
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      dat is idd een plan zo duurt het erg lang
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Heb de eerste 10 handjes doorgeken maar er zat weinig interessants tussen. vandaar de vraag of je even de interessante hanjes er tussenuit wil zoeken.
    • deathride007
      deathride007
      Bronze
      Heb ik gedaan,nu
    • aanwezig
      aanwezig
      Bronze
      In headsup is aggressie van belang ik zou de flop meer cbetten ook al heb je niet gehit.
      Ik zie veel handen waar jullie beiden de hand uitchecken hier zou je opzich meer uit kunnen halen.
      En 2 keer hit je een sit op de flop waardoor je een monster hebt.
      Bij je set 6en zou ik iets minder betten op de flop maar wel betten omdat er een flushdraw ligt maar omdat je headsup speelt is de kans klein dat hij die heeft.
      Bij je set 9s is het bord zo droog en je tegenstander raised niet dat ie waarschijnlijk al drawing dead is dus niet de flop betten :)
      Je laatste hand ATo geloof ik prima standaard play.

imo!
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Hand 5 zou ik Cbetten op de flop.

hand 11 zou ik slowplayen. top set is een monster headsup en dit is niet een flop die hij vaak gehit heeft. geef hem een akns wat chips af te bluffen.

Hand 13 zou ik 300 betten op de river. je wint deze hand zowiezo niet in een showdown. het lijkt er niet op dat hij wat gehit heeft en je kan hier proberen de pot op tepikken. het hoeft maar 1 op de 3 keer te werken om break-even te spelen.

Hand 15: raise naar 1500. je maakt een enorme overbet hier met een monsterhand. zo word je niet afbetaald. er liggen zo goed als geen draws, dus je kan hier ook nog flatcallen en dan de turn betten. Een checkraise allin, zeker met zo een grote stack schreeuwt gewoon: "IK HEB EEN MONSTER". hier wil je hem niet weg jagen, dus zou ik of naar 1500 reraisen of flatcallen en dan de turn 1000 betten.

Hand 18: Minraise is nooit goed. ik raise met zulke blinds standaard naar 2.5x de BB. dus in dit geval naar 750. voor de rest goed gespeelt.

Hand 20: goed gespeeld. dit is geen board waarop je wilt bluffen, want elke facecard heeft hem gehit.

Hand 26: goed gespeeld. Cbet is hier standaard.

Hand 30: Ik vind je reraise hier weer te groot. reraisen naar 900 is hier veel beter. je hebt TPTK en met zo een push word je alleen gecalled als je beat bent. je laat hier dus veel value liggen.

Hand 35: je raise preflop is veel te groot. 2.5-3x de BB is meer dan genoeg. raise dus naar 750-900 ipv 2000.

Al met al moet je vooral aan je betsize werken. Kies preflop een size uit en blijf erbij. Ook reraise je veel te groot. 3x de raise is de standaard probeer je daar aan te houden. zeker met een monster wil je headsup je tegenstander niet wegjagen.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      hand 5: ok
      hand 11: veel groter raisen preflop, je geeft hem geweldige odds om IP te callen. Zou ik naar ~ 1200-1500 raisen. Flop zou ik ook betten.
      hand 13: ik bet de turn, en anders iig de river, ~400, lijkt er niet op dat je tegenstander hier slowplayed, en je wil toch die pot winnen.
      hand 15: raise ik preflop naar minstens 1200, en ik bet uit op de flop.
      hand 16: nh
      hand 18: bet flop imo, raise ik trouwens preflop, naar ~750
      hand 20: raise ik preflop naar ~750, bet ik op de flop, anders iig op de turn of river. Dit is zonde.
      hand 26: nh, maar, raise ik preflop
      hand 30: RAISE PREFLOP. Call flop, dit is heeeeel spewy. Je overbet tptk, en wordt hier alleen door betere handen gecalled. Let hierop. Je hebt mazzel dat villain flop mist. Als je called, kun je downcallen met wss de beste hand, en krijg je nog value uit bluffs, nu jaag je alle bluffs weg, en geef je betere handen de kans om het af te maken, en te callen + winnen.
      hand 35: nh