Hello....

• timschutte
      timschutte
      Bronze
      Mijn naam is tim schutte pokernaam: pokersletje77,en ik poker nu bijna 2 jaar en weet niet wat het is maar vertrouw geen een pokersite meer gebeuren vreemde dingen net voordat je uit kunt betalen win je niks meer maar dan ook niks meer met de beste handen niet tot het bijna op is dan begin ik weer te winnen en weer hetzelfde liedje begint weer opnieuw dit was op pokerstars dan party poker nog erger jezus niet normaal eerst heel veel winnen dan niks meer winnen goh verassend dan titan poker de aller-ergste zo weinig goeie handen heb ik nog nooit gehad soms 50 handen achter elkaar prut 83, 92,62 enz enz beste hand K 8 WAUW en drie weken tijd iets van 3 of 4 AA en dan heb ik wel 80 tot 100 sit en go's aardig wat cash games en nog wat tournooit-jes dat is toch focking niet normaal en ook weer tot net aan de 100 e en dan weer naar 0 en weer naar 80 e en weer naar 0 terwijl ik gewoon mijn spel aanhou en na aardig wat pokerboeken verslonden te hebben wat pdf's en heel veel spelen weet ik toch wel wat van poker je bent nooit uitgeleerd natuurlijk maar dit slaat gewoon nergens op natuurlijkl.ik ben er zoooó klaar mee,het is overal hetzelfde verhaaltje en op internet ook veel opgezocht wat andere mensen meegemaakt hadden en herkende er heel veel in doomswitchen en nog wat dingen pokerbots enz enz nog meer mensen die dit herkennen ben wel benieuwd
  • 9 antwoorden
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      neen :)

Nu weet ik weer waarom ooit leestekens uitgevonden werden :D
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      swings ken ik wel ja
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Herseel

Wat bedoel je, er staan toch 2 komma's in ;)
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xiqu0n

Correctie, 4 komma's én een punt, maar dat zal een typfout geweest zijn. :D
    • GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      Ik zeg maar zo, beter iets dan niets :D :P

Gr.

GroteA
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      In poker is geluk gewoon een belangrijke factor. Je moet er goed mee om kunnen gaan en iet gefrustreerd raken. Een van de redenen dat je ineens veel verliest is dat je op tilt gaan door pech. Je speelt dan handen anders dan je normaal zou doen uit frustratie. Dit merk je vaak zelf niet als je er niet op let. Als je in zo een periode van pach komt (ookwel downswing genaamd) wees dan niet bang om wat midner te spelen en wat meer te lezen/leren over poker. In ieder geval veel succes!

PS: als je niet weet of je een hand goed hebt gespeeld kun je hem altijd posten en dan krijg je een hele berg ongezouten kritiek, gratis en voor niks! :D
    • timschutte
      timschutte
      Bronze
      Dank jullie allemaal was gefrusteerd,dus heb niet veel leestekens gebruikt,hehe.....was het zo erg dan...? Maar het verhaal is duidelijk en mischien doe ik dat ook wel kaarten spelen die je normaal niet speelt als het tegenzit.....dus blijf lezen en leren thx gr Tim
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xiqu0n

Volgens mij stonden er zelfs 4 komma's in. Vergeet niet tussen de getallen te kijken. :)

Het is wel een erg gefrustreerd verhaal. Ikzelf ervaar nooit zulke overdreven grote swings trouwens. Het zijn meestal kleinere swings als je gewoon geconcentreerd je best blijft doen.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timschutte
      Dank jullie allemaal was gefrusteerd,dus heb niet veel leestekens gebruikt,hehe.....was het zo erg dan...?
      Hangt ervan af, als je graag je kop herhaaldelijk tegen een solide muur tekst aanbeukt valt het best mee.