Poker groep BBS SH vanaf NL50

• mintogo
      mintogo
      Bronze
      Ik wil graag een msn lijst maken of een groep maken met spelers van NL50.

BSS SH poker voornamelijk, maar FR kan ook wel mee.

Wat de groep samen kan doen is idd bijvoorbeeld verschillende onderwerpen behandelen, en bv elkaar spectaten via teamviewer en dan tips geven, een schema maken elke dag iemand anders een uurtje spelen en de rest kijkt toe.

Elke week een dagje handen analyseren op teamspeak/ventrilo.

Een study groep, iedereen gezamelijk dezelfde boek lezen, elke week een aantal hoofdstukken en dan 1 dag derover discussieren en waar we het wel mee eens zijn en waar niet.

Dus speel je NL50 of hoger laat je skype/msn achter.
  • 16 antwoorden
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      vind niet dat je een selectief groepje moet maken voor spelers van nl50 of beter, waarom niet voor iedereen die wil discussieren over bepaalde handen etc.

groet
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      kan misschien wel interessant zijn,
      niet enkel om handen te discussiëren dat kan je ook in de topics
      maar bvb. om elkaar te railen bij cashgames..

enkel ik mis nog 120$ voor NL50
      volgende maand ofzo..

op welke site speel je?
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      er zitten hier een aantal hele goede spelers die NL25 of NL10en zelfs NL5 spelen en die doe je hiermee echt te kort. De engelse community is een stuk groter dus een dergelijke opsplisting is daar niet ze erg maar in deze communty denk ik dat je veel mensen hiermee echt te kort doet.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Ik vroeg me af wat je precies met deze groep bedoelde. Het posten en discussieren van handen gebeurd al in het andere forum.

Misschien een idee om elke week een onderwerp te behandelen ofzo?

En was deze groep bedoeld voor fullring of shorthanded?
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      En voor SSS of BSS? :)
    • mintogo
      mintogo
      Bronze
      Ja sorry was beetje onduidelijk, BSS SH poker voornamelijk, maar FR kan ook wel mee.

Wat de groep samen kan doen is idd bijvoorbeeld verschillende onderwerpen behandelen, en bv elkaar spectaten via teamviewer en dan tips geven, een schema maken elke dag iemand anders een uurtje spelen en de rest kijkt toe.

Elke week een dagje handen analyseren op teamspeak/ventrilo.

Een study groep, iedereen gezamelijk dezelfde boek lezen, elke week een aantal hoofdstukken en dan 1 dag derover discussieren en waar we het wel mee eens zijn en waar niet.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      nogmaals waarom vanaf nl50? je motivatie of skill hoeft toch niet van je br af te hangen?
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Er zijn er overigens niet veel hier die NL50 BSS spelen volgens mij...
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      name two
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik gok Timor en boschman, aangezien zij de BSS-sectie doen :D
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Boschman speelt geen sh geloof ik
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Ik vind een splitsing vanaf NL50 best wel ok. Ge kunt leukere dingen op deze limieten dan op de lagere limieten en 't vereist toch een andere stijl (hoewel ge er op de saaie ABC manier ook wel nog doorkomt, in't begin)
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      boschman speel sh, maar waar het mij om gaat is dat er niet gedaan moet worden alsof spelers vanaf nl50 wel dingen kunnen en kennen die andere spelers niet begrijpen. Als je een projectgroepje op wil zetten vind ik dat het voor iedereen toegankelijk moet worden, en je kan alijd wat dieper op sommige zaken ingaan met mensen die daar behoefte aan hebben.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Doe anders iets met een kerngroepje spelers vanaf de hogere limieten (50NL ofzo), en houd het een beetje open voor de rest van de community (read only forumdeel ofzo).

Het spel zal er zeker anders aan toe gaan, dus logisch dat je het een beetje apart wilt houden :)
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Vind dat je met dei scheiding een heleboel mensen tekort doet die hier zeker ook wat aan kunnen hebben. Als je zoeits op wil zetten maak het dan toegankelijk voor iedereen die interesse heeft. Het is een leuk initiatief maar het is wel leuk als mensen die lagere limieten spelen ook kunnen deelnemen. Zoveel NL50 SH spelers zijn er toch niet in de NLD community.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      wat sonic dus zegt,

alhoewel ik nog niet op NL50 speel, volgende maand ofzo..
      stel ik vast dat de BB/hour telkens dalen naarmate de limieten;

Tot NL20 - NL25 is het meest winstgevend volgens het abc-poker, daarna kom je altijd beter en betere LAG-spelers tegen die een TAG te gemakkelijk kunnen readen, waarschijnlijk gaat da nog meevallen op NL50 ma je kan ma beter goed voorbereid zijn.

Over SH, daar heb ik dan ook wel intresse in, maar ben daar zelf nog nie mee begonnen.
      (dus voorlopig nog FR NL20, ik zit op 880$)