Copymeistrr stelt zich ook eens voor

• Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Net opgemerkt dat ik mij eigenlijk nog nooit voorgesteld heb.
      Maarja, beter laat dan nooit

Ik ben Copymeistrr, ook wel eens Robin genoemd (eigenlijk meestal) en ben 18 jaar afkomstig uit Roeselare (hartje West-Vlaanderen) in België dus. Hobbies zijn voetballen, uitgaan en Pokeren. Verder studeer ik ook aan de Hogeschool Gent waar ik probeer de lessen Handelswetenschappen te volgen. Ik zit in mijn 1ste jaar en het lijkt me nogal simpel.

Soit,
      Ik poker nu een klein halfjaartje en heb nu zo'n 275$.
      Ik speel eigenlijk 3 varianten; SSS, BSS & MT(SNG/T).
      Ik kan dus niet kiezen en wil dit wel kunnen (liefst MTSNG + 1 CG variant).

Speel MTSNG's van 1$-4$ op Pokerstars en dit gaat de afgelopen dagen goed.

SSS heb ik de afgelopen weken geprobeerd en dit voelde goed aan, maar runde niet super.

BSS heb ik vroeger ook gespeeld tot NL5 waar ik nogal donkig speelde en niet echt winst maakte.

Ik heb ook een blog waar ik nogal veel zelf in post (anderen niet echt :p).
      Vooral uitslagen van sessie en bad beats post ik er, dus niet echt interessante rommel.

Verder twijfel ik ook nog altijd of ik op FullTilt zou gaan spelen zodat ik tracked ga spelen.

Naja, dit zowat gezegd zijnde zal ik direct wat gaan spelen. Vragen/opmerkingen kunnen hier gepost worden.
  • 18 antwoorden