50$ vraagje

• Fuse13
      Fuse13
      Bronze
      Ik heb gisteren die quiz gedaan en geslaagt, vandaag 50$ ontvangen, net na winst van een sit en go playmoney tournement, heb ik daardoor die 50$ gekregen of is dit toeval??..... Want m8 van me heeft quiz verschillende uren voor mij opgelost en heeft zen 50$ nog niet ontvangen, graag heb ik hier snel een antwoord op, bedankt.....
  • 7 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Is gewoon toeval hoor, snel zat?
    • Fuse13
      Fuse13
      Bronze
      thnx, dus men m8 moet gewoon nog ff w8en dus, want ie heeft weinig geduld voor die 50$, zeker nu hij hoorde dat ik het voor hem heb?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ja het is inderdaad "toeval" dat je het kreeg na je sng.
      Je vriend kan het beste ook even zijn junk email in de gaten houden, het kan namelijk zijn dat hij een email krijgt waarin gevraagd wordt voor een ID check. Deze email kan nog wel eens in de junkmail terecht komen.

succes aan de tafels! en kijk zeker rond hier op het forum en in de strategie gedeeltes van de site :D
    • mike08
      mike08
      Bronze
      Heb idd die id check in een mail ontvangen, maar staat geen email adres bij, mail naar pokerstrategy sturen of full tilt zelf? thnx
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je kunt gewoon replyen naar de email waarvandaan je de email ontvangen hebt. Je hoeft dit dus niet naar Full Tilt zelf te sturen. Deze check is alleen een van de manier die we hebben om misbruik van het systeem tegen te gaan, er wordt verder ook niks met je ID gedaan, nadat je gegevens gecontroleerd zijn.

Na het opsturen van je ID duurt het normaal van 24 tot max 72 uur voordat je je startkapitaal ontvangt op je account. gebruik de tussentijd nog even om je bekend te maken met het forum :D
    • mike08
      mike08
      Bronze
      heb mail gekregen van pokerstrategy dat ik startkapitaal heb ontvangen maar heb nog steeds niets ontvangen
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      het geld is dan onderweg, de ID check is goed gegaan, het zal startkapitaal zal binnenkort in je account verschijnen!