LEES EVEN: Reacties kunnen wat later zijn

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

In mijn voorstelrondje gaf ik al aan dat wij ons 3e kindje eind januari 2008 verwachten..........
      De baby zelf dacht daar dus anders over en mijn vrouw is vannacht met spoed opgenomen in het ziekenhuis. De baby is nog veel te klein om op deze aardbol te komen, dus de bevalling wordt nu tegengehouden en wanneer alles goed gaat zal zij alsnog een week in het ziekenhuis moeten verblijven.

Aangezien ik haar regelmatig bezoek met de andere 2 kinderen kan het zijn dat mijn reacties wat later volgen. Hiervoor mijn excuses.

In de tijd dat ik thuis ben zal ik zoveel mogelijk handbeoordelingen doen en vragen beantwoorden, maar zoals gezegd moet je misschien af en toe wat langer wachten op antwoord.

Ik wil wel benadrukken dat je vooral niet minder handen moet posten! Ik zie een aantal leden hele goede handen en ook regelmatig handen posten wat alleen maar goed is. Ook zie ik goede analyses ertussen, dus de hulp onderling is er ook nog. Ik zal sowieso ook elke hand beoordelen.

Vanavond zet ik de lijst online van de spelers die zich hebben gekwalificeerd voor de Landen Top 10 Freeroll van a.s. zondag.
  • 15 antwoorden
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Dank voor de duidelijkheid en succes!
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Ok goed dat je dit ff laat weten.
      En veel suc6 met jullie kindje. Gaat allemaal goed komen.
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Dat zijn wel even wat belangrijkere zaken dan poker. Veel sterkte voor je vrouw en jezelf!
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Veel sterkte en succes Paul.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      sterkte paul.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Veel sterkte
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Sterkte..niet zo'n leuk nieuws..:(
      Hiervoor kunnen wij wel zonder je, neem je tijd
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Allereerst bedankt voor alle steun, is erg fijn om te lezen!
      Ik zal jullie via deze thread ook op de hoogte houden de komende tijd.

Tot nu toe hebben ze de baby tegen kunnen houden door middel van wee-remmers. Mijn vrouw is er echter nog niet goed aan toe en het ziet ernaar uit dat ze nog wel even in het ziekenhuis kan liggen. Zowel ontstekingen spelen haar parten als ook veel pijn rond de bekken. Er zijn op dit moment allerlei onderzoeken gaande, maar het blijft even afwachten.

En zoals altijd... als iets tegenzit dan komt het ook gelijk allemaal :D . Menigmaal dat ik bezig was met de handbeoordelingen dat internet er opeens uit ligt. X(

De handbeoordelingen zijn nu bijgewerkt, inclusief commentaar van de experts voor de Fixed Limit handen. Wat me opvalt bij deze threads is dat er actief wordt gediscussieerd en je hierdoor ook goede en interessante analyses krijgt. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn, vaak zijn de pro's het nog niet eens met elkaar :D , maar verschillende gedachten zorgen er wel voor dat je ook diep over de verschillende aspecten nadenkt. Dit kun je dan ook echt terugzien in deze threads. Mijn complimenten en ik hoop dat we deze trend ook doorzetten!

Ook in het algemeen zie ik dat iedereen elkaar erg goed helpt en dat het forum ook echt gestalte begint te krijgen. Ik zie dit forum dan ook echt uitgroeien tot een plek waarbij we elkaar naar een hoger doel kunnen helpen, waarbij het tegelijkertijd een gezellige ontmoetingsplaats is.

Zoals de meeste al gezien hebben, heb ik in het nieuws de lijst van de Landen Top 10 Freeroll geplaatst. Tot dusver enthousiaste reacties van iedereen, dus laten we er wat moois van maken. Ik zorg in iedergeval dat ik ook van de partij ben. Ik zal vanavond laat/vannacht nog een aparte thread aanmaken met wat leuke ideeen voor deze happening. Hou het forum dus even in de gaten. ;)

Ik zal vanavond ook de andere vragen beantwoorden die nog openstaan in het forum.

Nu ga ik weer even rennen vliegen opstaan etc :D . Ik wens jullie veel succes aan de tafels!
    • TheJam1
      TheJam1
      Totaal
      [EDIT by Admin]
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      echt, waarom?

ik denk niet dat je serieuze antwoorden kan verwachten nu.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Ondertussen is hier en in de buik van mijn vrouw gelukkig de rust wedergekeerd. Zij is ook weer thuis en weer wat beter op de been. Nu alleen hopen dat dat ook zo blijft. :D

Ik wilde jullie (ook namens mijn vrouw) nogmaals bedanken voor de steunbetuigingen en het begrip voor dat de wat latere antwoorden af en toe.

Hou de site deze week goed in de gaten, want er staan wat leuke dingen gepland! ;)
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Goed om te horen..
      Wat voor een verrassingen zijn er dan? :D
    • JoopDope
      JoopDope
      Bronze
      Komt allemaal goed.

Veel sterkte voor toekomst.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Als alles goed eindigt, dan trakteert ge de Nederlandstalige community toch op'n 1000 $ freeroll voor ons medeleven he ? :tongue:
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      ben benieuwd :)