Withdraw op Titan

• schwarzkopff
      schwarzkopff
      Bronze
      Hey,

Ik ben begonnen met die $50 op titan (toen omgerekend €32 en nog wat) en heb ondertussen €54. Normaal gezien zou ik toch in staat moeten zijn om het minimumbedrag van €20 af te halen, maar dat gaat blijkbaar niet, en dan komt er een onduidelijke uitleg over dat ik niet genoeg punten heb.

Kan er iemand mij exact zeggen wat de voorwaarden zijn om minstens €20 euro te kunnen afhalen?

Bedankt alvast!
  • 11 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      je moet waarschijnlijk eerst zelf depositten om deze 20 euro eraf te kunnen halen. En de benodigde punten hebben.
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      geen idee, maar waarom zou je die 20 Euro erafwillen halen dan?
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Je bankroll is nog veel te klein eigenlijk om er geld af te halen, beter eerst nog wat uitbouwen zodat je sneller geld verdient ;) .

Je moet ook altijd eerst geld storten voor je kan afhalen en ik denk dat je minstens 2500 titan punten moet halen voor je kan afhalen.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Ik ben het er ook mee eens, best nog even laten staan zodat je van die verduivelde laagste limieten afkan...

Kheb het ooit aan de support gevraagd, normaal moet je alleen maar punten hebben voor de originele 50$ te withdrawen. Winst kan je normaalgezien altijd afhalen dacht ik.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      als het goed is kun je wel je winst cashen, je moet inderdaad wel zoals gezegd eerst een deposit maken voordat je gaat cashen.
      ik zou inderdaad wel zoals gezegd her-overwegen of je uberhaupt wel 20 euro zou cashen.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Veel pokerrooms werken met een systeem dat als je niet gedeposit hebt je een minimum aantal punten moet halen om te kunnen withdrawen. dat is om misbruik van aanbiedingen te voorkomen. Zo kan het bijvoorbeel zijn dat je minimaal 20 titan points of iets dergelijks nodig hebt om $5 te kunnen withdrawen. je zal in dit voorbeeld dan minimaal 120 titan points nodig hebben om 20euro(=ongveer 30 dollar) te kunnen withdrawen. Zelf snap ik ook niet waarom je nu al geld wil afhalen van je poker account. Hoe groter je bankroll hoe hogere limieten je kan spelen, en hoe sneller je bankroll dan weer groeit. je kan beter een paar maandjes wachtten en dan iets van 100 euro van je poker account afhalen, als je genoeg speelt en ook goed speelt natuurlijk.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      uitcashen!!

en op naar Sarajevo :P
    • Fixon007
      Fixon007
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      als het goed is kun je wel je winst cashen, je moet inderdaad wel zoals gezegd eerst een deposit maken voordat je gaat cashen.
      ik zou inderdaad wel zoals gezegd her-overwegen of je uberhaupt wel 20 euro zou cashen.
      Dit is toch niet zo juist dit, als je nu vb als no-diposit speler een freeroll wint en bouwt deze low stack uit en je wilt deze cashen gaat dit dan niet?

Groeten
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      ja dan doe je een deposit, en dan kan je het er gewoon meteen weer af halen.
      voor de veiligheid van de klant, niks meer niks minder. (zelfde rekening en methode als deposit, zo kan niet iemand die jouw account kraakt op zijn rekening cashen)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je zult dan inderdaad toch eerst een deposit moeten maken. stel je heb via een freeroll $100 gemaakt en je wilt dit eraf halen. dan moet je eerst een deposit maken, dit kan gewoon de minimum deposit zijn van bijvoorbeeld $20. zodra je dit gedaan hebt kun je $120 uitcashen. je hebt door je deposit alleen je betaalmethode bevestigd, je withdrawt dan namelijk op dezelfde manier.
      heb je gestort met moneybookers, kun je niet withdrawen met neteller bijv
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Violgens mij heb je alleen minimaal iets van 2500 of 2600 Titanpoints nodig om te kunnen uitcashen zonder deposit.

Anders kun je een deposit doen en die meteen weer opnemen met je cash-out.

Anders ff mailen met de support van Titan hoe het precies zit

Succes!

Z.