AT tptk check behind

• markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      is deze manier van spelen profitabel? ik call pre-flop, check behind river ok?

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      10 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG LukiStrike ($1.72)
      UTG+1 Progesteron ($5.22)
      UTG+2 maumunif ($5.12)
      MP1 DonCoffeBon ($5.51)
      MP2 Exquisit3 ($6.23)
      MP3 Hero ($5.30)
      CO Ditado ($9.82)
      BTN aschmidt17 ($5.50)
      SB Hetfield_1 ($9.03)
      BB learningSS ($5.00)

Pre-flop: ($0.06, 10 players) Hero is MP3 A:club: T:heart:
      4 folds, Exquisit3 calls $0.04, Hero calls $0.04, 2 folds, Hetfield_1 calls $0.02, learningSS checks

Flop: 2:heart: T:spade: 3:club: ($0.16, 4 players)
      Hetfield_1 checks, learningSS checks, Exquisit3 checks, Hero bets $0.12, Hetfield_1 folds, learningSS folds, Exquisit3 calls $0.12

Turn: 4:diamond: ($0.40, 2 players)
      Exquisit3 checks, Hero bets $0.28, Exquisit3 calls $0.28

River: 2:club: ($0.96, 2 players)
      Exquisit3 checks, Hero checks

Final Pot: $0.96
  • 13 antwoorden
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Ik zou preflop raisen, betsizes lijken me echt prima voor de rest, check behind op de river is uitstekend.
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Ik zou deze hand geeneens spelen, of preflop raisen op een tighte tafel. Maar de rest is wel prima gespeeld.
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Raise pf. Op de river kun je hier volgens mij nog prima een flinke valuebet doen. Check-behind is alleen goed als je naar alle waarschijnlijkheid alleen gecalld gaat worden door betere handen. Maar hier zie ik een T met zwakkere kicker nog wel callen of een paartje 77-99. Villain lijkt me erg zwak. Hij wil waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk naar showdown.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Preflop raisen om de limper te isoleren. Flop potbetten, ge zit hier multiway... Turn goed. River valuebetten, als em een sterkere hand heeft zou hem wel eerder een move gemaakt hebben. Ik gok op een JT ofzo.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      hij had een straight. Ik weet niet wat het was maar ik vertrouwde hem niet dus ging ik uit van mijn gevoel in deze situatie. als hij een 2 had had em trips
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door markuselitus
      hij had een straight. Ik weet niet wat het was maar ik vertrouwde hem niet dus ging ik uit van mijn gevoel in deze situatie. als hij een 2 had had em trips
      Op trips van 2 moet je niet rekenen, kbedoel met welke range zou hij dan telkens callen?

En een straight, jah, das tegenslag, maar daarom moet je ook raisen preflop, om zo'n craphanden er direct uit te duwen.

Zowieso slecht gespeeld van villain...
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Ik vind valuebetten met top pair top kicker een beetje te agressief.
      Het bord staat me niet aan en uit zijn line geraak ik geen wijs, dus zou ik op safe spelen en gewoon checken (en waarschijnlijk de pot winnen).
      Allez.. wat voor valuebet zou hij hier nog kunnen callen? Ik denk dat je meestal alleen gecalld gaat worden door handen waartegen je achter ligt.

Straat zou écht freaky zijn trouwens :p

Ik zet 'm hier op een pocket pair hoger als 5 of een 10 met matige/top kicker. Ik ben echter al tevaak ge check-pushed geweest op de river om hier nog eens te betten :p

edit: elke 2 overcards met een A liggen ook nog in zijn range als hij los called.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door viewer88
      Ik zet 'm hier op een pocket pair hoger als 5 of een 10 met matige/top kicker. Ik ben echter al tevaak ge check-pushed geweest op de river om hier nog eens te betten :p
      dan is dit een leak vrees ik, je laat value liggen imo

groeten
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Met tptk op een paired bord met 3aaneengesloten kaarten? Mogen ze hun value houden hoor... :P
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ik zie hem hier toch makkelijk een hand als T9, TJ, TQ of TK hebben, dat, of een lagere pp die hij niet kan loslaten. De kans dat hij hier een straat heeft is altijd miniem en ook al is de board paired, met zo'n line is een set/fullhouse ook onwaarschijnlijk. Dus waarom zou je niet valuebetten? Elke TP zal je nog een call geven wellicht.

Als hij dan toch een monster slowplayed en check/pushed kan je makkelijk folden...
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken
      Ik zie hem hier toch makkelijk een hand als T9, TJ, TQ of TK hebben, dat, of een lagere pp die hij niet kan loslaten. De kans dat hij hier een straat heeft is altijd miniem en ook al is de board paired, met zo'n line is een set/fullhouse ook onwaarschijnlijk. Dus waarom zou je niet valuebetten? Elke TP zal je nog een call geven wellicht.

Als hij dan toch een monster slowplayed en check/pushed kan je makkelijk folden...
      vind ik ook!

groeten
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      jullie gaan ervanuit dat iemand met TP nog een riverbet zal callen? Kan wel zijn... valuebetten is idd geen slecht idee gezien zwakke line, maar ik kon me moeilijk voorstellen dat iemand nog callt. Inschattingsfoutje, het donkniveau overschat wss :p
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raise preflop om de limper te isoleren.
      Ik zou potsize betten op de flop omdat de pot gelimpt is en je een pot wil opbouwen met wat op deze flop heel vaak de sterkste hand is.
      Ik zou op de river nogmaals valuebetten, er zijn niet echt veel handen die deze line nemen waar je op achter ligt. Indien hij check/pusht kan je je hand makkelijk weggooien.