Huh geen $50

• Schakelaar
      Schakelaar
      Bronze
      Hi,

Ik heb me pasport gestuurd. 3dagen terug.. Maar me geld is nog niet gestort op Mansion poker. Krijg ik hier bericht van in me inbox van me e-mail adres of wat?
      Graag hoor ik er wat over

gr Martin
  • 13 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Schakelaar,

Je kunt het beste even contact opnemen met onze afdeling support.
      Dit kun je doen door een ticket aan te maken.

Je kunt een ticket aanmaken door boven in het menu te klikken op "Help" en dan vervolgens even links onderaan op "new ticket". Leg dan even in het Engels de situatie uit inclusief je gegevens van Mansion en dan kan afdeling support nakijken wat jouw status is.
    • Schakelaar
      Schakelaar
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      hoi Schakelaar,

Je kunt het beste even contact opnemen met onze afdeling support.
      Dit kun je doen door een ticket aan te maken.

Je kunt een ticket aanmaken door boven in het menu te klikken op "Help" en dan vervolgens even links onderaan op "new ticket". Leg dan even in het Engels de situatie uit inclusief je gegevens van Mansion en dan kan afdeling support nakijken wat jouw status is.
      Ey sharp80,

Email 2dagen geleden verstuurt. geen antwoord gehad.
      Geld staat er nog steeds niet op, word ik opgelicht of wat is er precies gaande.. haar er niets over en me ID is allang verstuurd.....................
      dus?
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      dus.... geduld is een schone zaak.

niemand word hier opgelicht
    • Born2Doit
      Born2Doit
      Bronze
      idd geduld is een schone zaak....als je alles correct ingevult heb komt het gewoon....k had het binnen 2 dagen in me titan poker account gestort gekregen zonder id te hoeven opsturen ofzo :baby:
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Schakelaar,

Ik zou nog even geduld hebben, na het weekend/kerst zul je snel bericht ontvangen.
    • Schakelaar
      Schakelaar
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
      dus.... geduld is een schone zaak.

niemand word hier opgelicht
      ja ik snap het wel, maar als ze zeggen het kan 2 dagen duren en het duurt al weer 1week.......
    • Ijswater
      Ijswater
      Bronze
      mijn bonus zal ook wel wat langer duren door kerst of niet??

eerste kerstdag 's ochtends namelijk mijn quiz gehaald(H)

enig idee of ze met kerst ook gewooon die bonussen verstrekken of dat er zeg ma 2 dagen extra bij komen
    • OvS
      OvS
      Bronze
      Van mij was voor kerst en ik heb het ook nog niet !!
    • Ijswater
      Ijswater
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Ijswater
      mijn bonus zal ook wel wat langer duren door kerst of niet??

eerste kerstdag 's ochtends namelijk mijn quiz gehaald(H)

enig idee of ze met kerst ook gewooon die bonussen verstrekken of dat er zeg ma 2 dagen extra bij komen
      bonus ondertussen ontvangen...... PokerStrategy bedankt daarvoor:)
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Ik snap dat het moeilijk is om langer te wachten als je verteld wordt dat het er binnen 2 dagen is :p Maar heb gewoon geduld en dan komt het wel.... Lees vast een paar x de theorie ofzo door, kan ook altijd helpen :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      En ga alvast aan de slag met het kerstcadeau, zie HIER. Heel nuttig om alvast te installeren. :D
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Hallo,

Ik heb onlangs (4 dagen geleden) mijn quiz gehaald. De dag erop werd ik gemaild of ik mijn ID even wilde opsturen. Tuurlijk! Ik heb een fotootje gemaakt van beide zijdes en terug gemaild. Ik las op het forum dat sommige mensen bericht kregen dat ze de mail hadden ontvangen. Ik weet niet of ik nu iets fout heb gedaan, of dat ze mij gewoon geen bericht hebben gestuurd dat ze het hebben ontvangen om welke reden dan ook.
      In ieder geval, ik heb geduld zat om te wachten op die 50 dollar, het enige is dat ik hoop dat ik niet voor niets zit te wachten, omdat ze mijn mailtje niet hebben ontvangen!:D (mail is in ieder geval de deur uit gegaan en niet terug gekaatst, dus moet wel goed zitten toch?)

Gegroet, een pokertalent
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Wanneer je het ID bewijs naar security@pokerstrategy.com hebt gestuurd dan is het aangekomen. We zitten nu wel met de feestdagen, dus alles kan wat langer duren. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben. :)