0,1/0,2 SH QJo

• SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Known players:
      Hero:
      $3,59
      CO:
      $1,27
      SB:
      $4,84
      BB:
      $3,59

0,1/0,2 Fixed-Limit Hold'em (4 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.50 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with Q:heart: , J:spade:
      CO folds, Hero raises, SB calls, BB 3-bets, Hero calls, SB calls.

Flop: (9,00 SB) Q:spade: , 3:club: , 2:diamond: (3 players)
      SB checks, BB bets, Hero raises, SB folds, BB 3-bets, Hero caps, BB calls.

Turn: (8,50 BB) T:spade: (2 players)
      BB bets, Hero calls.

River: (10,50 BB) 7:heart: (2 players)
      BB bets, Hero calls.

Final Pot: 12,50 BB

Ik denk dat ik de flop hier overplay en zijn 3-bet beter call. Jammer genoeg nog geen stats van elephant.
  • 3 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Flop is inderdaad overplayed, in zijn 3-betting range zitten nog steeds veel sterkere handen dan die van jou. Een 3-bet kun je ook beter callen omdat je in positie zit, en dus later in de hand makkelijker kan spelen als er een goede kaart komt, nu speel je te vaak tegen een overpair of een betere Q denk ik.

Daarna is het goed gespeeld :)

Leuk om te zien dat je FL bent gaan spelen :D
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Ik ben het al ff aan het spelen en dit forum ook al ff aan het volgen. Paar dagen geleden ook een coaching van Makomar gevolgd, dit laatste moet ik zeker nog meer doen en meer vragen proberen te stellen. Hij heeft me al geholpen met het in BB denken, hij speelde 0,25/0,50 (voor hem belachelijke limiet zou je zeggen) en toch zei hij heel serieus 30 BB down dat is niet zo goed.

Ik moet zeggen dat FL me veel beter bevalt dan NL, je kan meer calldowns en valuebets doen en ik heb gevoel dat er meer donks zijn. Mijn FR game op de lage limieten is naar mijn gevoel wel redelijk, maar omdat ik daar meestal veel tafels op moet spelen en er minder donks zijn wil ik naar SH overschakelen. In het begin dacht ik dat FL saai zou zijn, maar eigenlijk heb je meer actie en uiteindelijk speel je voor evenveel geld.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Veel mensen denken dat het saai is, totdat ze het eens spelen en erachter komen dat er inderdaad veel meer actie is :)