Win 1 van de 5 Last Minute Backdeals!!!

• 63 antwoorden
    • sandmannetje
      sandmannetje
      Bronze
      Ghehe,
      de eerste !

Hoe kun je 1 van deze 5 Last Minute Backdeals winnen?

Schrijf in DEZE THREAD een kort betoog waarom ik jou moet kiezen! Ik let hierbij op motivatie, maar vooral of je vaak in de thread iets zal schrijven. Hoe meer spelers posten in de thread, hoe leuker de radio uitzending van Remmetje zal worden en des te gezelliger het allemaal wordt. En voor mij staat gezelligheid nog altijd bovenaan bij dit event!

Waarom ik vandaag ?
      Omdat het ten eerste een complete pokeravond zou worden met als begin de 1000 $ freeroll + Botd, ik zou graag weer eens mee willen doen met de botd, omdat ik vanwege school en andere zaken de laatste maand al zeker niet mee heb kunnen doen en ik kan zelf de buy-in niet betalen, dus moet het maar zo. Ik zet vaak dingen in threads als de 1000 $ freeroll en rail ook vaak met mensen mee. Ook wil ik graag de teamprijzenpot wat omhoog brengen haha hopelijk heb ik je zo overtuigd om Sandmannetje mee te laten doen met de BOTD, hehe

en de radio maakt het helemaal compleet !

Greets,
      Sandmannetje ( tevens de nickname )
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Natuurlijk wil ik heel heel heel heel graag mee doen vanavond. Het zal de eerste keer zijn voor de BOTD, we willen al weken meedoen, maar moesten al die tijd wachten op Pokerstars, wel volgen we de battle zo veel mogelijk en heben besloten eens in zoveel tijd zelf een buy-in te doen zodra ons account is gekoppeld. Vanaf vandaag dus, maar op deze manier zou natuurlijk nog veel beter zijn.
      Motivatie om te winnen hebben we voor elk toernooi dus zullen we onze stinkende best doen voor je. En onze beste prestatie op PS hebben we samen behaald 3e in de Titan basic een tijdje geleden en nog wat top 3 plaatsen op niet gekoppelde pokersites.
      En natuurlijk zullen we of nu winnen of niet de radio van remmetje en deze tread alswel die van de titanleague de hele avond met hartelust volgen. Is al een evenement opzich. Onze zondagavond is in ieder geval pokerstrategyavond.

:D Einde smeekgebed ;) hopelijk met succes. :D
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
      Natuurlijk wil ik heel heel heel heel graag mee doen vanavond. Het zal de eerste keer zijn voor de BOTD, we willen al weken meedoen, maar moesten al die tijd wachten op Pokerstars, wel volgen we de battle zo veel mogelijk en heben besloten eens in zoveel tijd zelf een buy-in te doen zodra ons account is gekoppeld. Vanaf vandaag dus, maar op deze manier zou natuurlijk nog veel beter zijn.
      Motivatie om te winnen hebben we voor elk toernooi dus zullen we onze stinkende best doen voor je. En onze beste prestatie op PS hebben we samen behaald 3e in de Titan basic een tijdje geleden en nog wat top 3 plaatsen op niet gekoppelde pokersites.
      En natuurlijk zullen we of nu winnen of niet de radio van remmetje en deze tread alswel die van de titanleague de hele avond met hartelust volgen. Is al een evenement opzich. Onze zondagavond is in ieder geval pokerstrategyavond.

:D Einde smeekgebed ;) hopelijk met succes. :D
      slijm, hap hap
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Dit is nog meer werk voor me dan ik eerst voorstelde, aangezien ik de enige ben met een balkon in de omtrek.....lolzzzzz

nickname op Pokerstars is trouwens ook Mystique4All en met ons erbij heb je natuurlijk 2 voor de prijs van 1 "team toshiden" ookwel genoemd door remmetje.
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89

slijm, hap hap

Jaaaa lekker joh hmmmm, ik zal er ook nog ff een lik bijgeven :tongue:
      alles voor over had ik toch al gezegd lol
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Ik wil zeker graag nog eens mee doen vanavond, de vorige keren waren ook heel leuk en kben al een keer ITM geraakt ;) . Ik ben denk ik wel actief genoeg op het forum, ik post regelmatig is een handje of iets nutteloos :p en rail soms ook nog ff nadat ik er zelf uit lig. De radio zet ik ook wel op en ik speel alleen de BOtD zodat ik tijd genoeg heb om alles te volgen.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Ik wil ook wel kans maken op een backdeal, omdat me br vandaag gehalveerd is. pstars nick=Pentiummania
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Is idd het beste, mocht ik (wat ik natuurlijk hoop) het erg goed doen in Titan dan zal ik alleen tijdens begin van de BOTD 2 toernooien hebben. Maar daarna alleen concentreren op de botd. En met de radio en het forum erbij is het dan al vol genoeg.

Gaat niet echt hard trouwens met de aanmeldingen, niet dat ik zooo graag concurrentie wil hoor,maar had toch veel meer reacties verwacht. Als het in dit tempo doorgaat maken we allemaal een grote kans.
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pmania
      Ik wil ook wel kans maken op een backdeal, omdat me br vandaag gehalveerd is. pstars nick=Pentiummania
      O JA, oftewel wil je mijn downswing financieren........hahahaha, neem aan dat je dat niet als motivatie oppert.
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      wow, ik kom nu net thuis en moet met speod een beroep gaan doen op mijn creativiteit...

Mijn nick is 1981calimero.

het betoog volgt zo....
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      waarom...

Omdat ik sinds een week me leven heb gebeterd :D , gestopt met blowen,de hele week voor de verandering geen enkel jointe / waterpijpje meer aangeraakt.
      gestructureerder met school omga en dus denk ik ook een voordeel met het spelen van poker.

Ik kan nu iets logischer berederen over hoe ik handen moet spelen en met name in tournament play, zit nu bijv in de 1k gtd van PP al bij de laatste 100 met maar 4 hjanden naar een showdown + wat blinds steals gespeeld te hebben (van de 743 entrants.)

Ik wil mezelf steeds meer bewijzen ook richting mezelf om me motivatie op het gebied van poker en op het gebied van leren steeds beter te krijgen.
      Poker is voor mij een leuke uitlaatklep waarmee ik met veel plezier omga omdat ik het mooi vind om mensen te bekijken met spelen, steeds weer te leren van nieuwe handen die ik speel en situaties waar ik in kom.

Bovendien geven deze grote toernooien me een leuke kans om mezelf proberen te ontplooien naar een bovengemiddelde speler.

Ik wil mezelf niet goed praten over het feit dat ik ITM zal raken, maar mijn doel is er wel naar en de motivatie mag zeker ook niet ontbreken

en ach liefde maakt blind :) ik wil me vriendin een dope schilderij geven voor op der nieuwe kamer in amsterdam en daarvoor zal een leuke prijs een mooie motivatuie zijn om extra in te spannen.
      Verliefde mensen kunnen mooie dingen doen ;)

M.v.G

Hugo // Roodbaars2
    • Foxie21
      Foxie21
      Bronze
      Je mag me noteren om in aanmerking te komen voor 1 van de 5 extra backdeals.

Je geeft er misschien graag eentje aan mij, omdat ik tot nu toe telkens heb geprobeerd om voor een vleugje humor te zorgen. Zo stelde ik me een eerste keer op een creatieve manier kandidaat en de tweede keer deed ik de moeite om een kleine, doch fijne column te schrijven die door enkelen onder jullie werd gesmaakt.

Ik kan het ook over mijn pokerkwaliteiten hebben ("wasdana?!" zou Bumbalu zeggen), maar ik denk niet je daarmee te kunnen overtuigen. LOL! Nee, ik denk dat die zowat in de lijn liggen als die van de meeste posters hier. Ik heb namelijk nog heel wat te leren en zie de BOTD als één van de kansen om MTT ervaring op te doen. Ik deed tot nu toe 2 keer mee: 1ste keer ITM en 2de keer vroeg uit met KK all-in op de flop tegen een donk die met 22 callde en een extra 2 hitte op de turn. Weinig eigen schuld zou ik zeggen.

Zo, dat is het zowat. Ik hoop dat ik je minstens heb kunnen doen twijfelen.

;)

Foxie21 = vostje op PokerStars
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      :heart: :diamond: :club: :spade: Sharp80, FYI we doen het erg goed trouwens op pokerstars, spelen er pas net en richard heeft al een telegraaf dag en week toernooi gewonnen en nog een freeroll ergens halverwege finaletafel. Oftewel zonder een cent te storten nu 10001 FPP's en 27 dollar erop staan. :spade: :club: :diamond: :heart:

;) blijkbaar doen we het goed als het gratis is voor ons hihi ;)
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      okay sharp

hier ist ie dan.......

Waarom mij kiezen?

Sinds vorige week ben ik bevangen met het BOTD-virus. Met Remmetje op de radio heb ik hier een soort Oranjepokergevoel aan overgehouden. Hetzelfde als op het EK voetbal. Wij als pokercomunity, tegen de rest van de wereld. Hier zou ik graag nogmaals deel van willen uitmaken, om zo weer een avond vol oranjepokergevoel te beleven.
    • sandmannetje
      sandmannetje
      Bronze
      1tje moet toch ook invallen las ik in andere thread ?
    • GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      Waarom GroteArie,

Nou 2 weken geleden heb ik voor het eerst mee gedaan met de BoTD.
      En ik moet zeggen zo'n MTT is toch wel super om te doen. De eerste keer heb ik te weinig speelbare handen gehad. En eindigde toen maar 12000e, ik heb mezelf sinds die tijd behoorlijk verdiept in het MTT en ik moet zeggen dat gaat zeker steeds beter. Vorige week de vorige BotD gespeeld en eindigde toen op de 4800 plaats. Heb achteraf ook zeker nog behoorlijke goede en handige tips van Mistagamerone gehad. Ik zal die tips zeker gaan toepassen.

Nou sharp, ik hoop dat dit voldoende is om alsnog een backdeal te krijgen. Jammer genoeg stond ik bij andere kans van de backdeals op de reservelijst.

Gr.

GroteA

PS Nickname=GroteA
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      ja sandmannetje, hoop dat ik dat ben als eerste reserve, maar weet niet of dit op volgorde gaat of wordt geloot of aangewezen....
    • sandmannetje
      sandmannetje
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door calimero1981
      ja sandmannetje, hoop dat ik dat ben als eerste reserve, maar weet niet of dit op volgorde gaat of wordt geloot of aangewezen....
      hehe. hoop geloot, maarja die keus is niet aan mij ! :D
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door sandmannetje
      Oorspronkelijk gepost door calimero1981
      hehe. hoop geloot, maarja die keus is niet aan mij ! :D
      Hoop t niet en dan win jij met je verhaaltje een van deze vijf.... ;)