Qq

• DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      Had ik dit anders moeten spelen?

Titan Poker Havana (Beginner) 20/40, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button Hero (1210)
      SB [color:#C00000]SB (1550)[/color]
      BB (1310)
      UTG [color:#C00000]UTG (910)[/color]
      UTG+1 (1850)
      CO (2170)

Preflop: Hero is on the Button with Q :diamond: Q :club:
      UTG calls 40, 1 fold, CO calls 40, Hero raises to 200, SB calls 180, 1 fold, UTG calls 160, 1 fold.

Flop (680) A :club: 3 :diamond: K :spade:
      SB checks, UTG bets 40, Hero calls 40, SB calls 40.

Turn (800) 8 :club:
      SB checks, UTG bets 40, Hero calls 40, SB calls 40.

River (920) T :spade:
      SB checks, UTG moves all-in for 630, 1 fold, SB calls 630

SB shows 5 :club: 4 :club:
      UTG shows 9 :heart: T :club:

UTG wins 2180 with One pair, Tens

De showdown staat er bij gewoon om te laten zien wat voor donks er mij callde, maar ik denk dat in de meeste normale gevallen toch tegen een A of K aan kom
  • 5 antwoorden
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Je moet op die flop wel raisen voor informatie anders weet je nooit wat er aan de hand is.
    • Smitte
      Smitte
      Totaal
      Raisen voor informatie op de flop? Dat gebeurt al lang niet meer. Raisen doe je voor value of om iemand uit de hand te drukken (bluffen).

DenVinny, jij geeft aan dat je in de meeste gevallen tegen een A of K aan zit? Mag ik jou dan vragen waarom je op de flop en turn callt?
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Smitte
      Raisen voor informatie op de flop? Dat gebeurt al lang niet meer. Raisen doe je voor value of om iemand uit de hand te drukken (bluffen).

DenVinny, jij geeft aan dat je in de meeste gevallen tegen een A of K aan zit? Mag ik jou dan vragen waarom je op de flop en turn callt?
      Je moet er dan wel eerst achter komen of je daadwerkelijk voor value aan het raisen bent of aan het bluffen :p
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      voor 17:1 en 20:1 odds wil ik wel callen voor 1 van de overgebleven Q's.
      Folden is hier gewoon fout, toegegeven ik had moeten raisen en na een call/raise c/f moeten spelen.

Maar dit is gewoon de ergste flop die ge u kunt inbeelden met QQ
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      nh! Speel ik ook zo. Ik zou zeggen dat ik 2 volle outs heb, en evt een goedkope showdown, dus kun je flop + turn voor setvalue callen. Nice fold op de river. 3way QQ betten/raisen met AK op de flop doe ik nooit. Is te spewy. Je word alleen gecalled door betere handen, en kunt weinig betere handen aan het folden krijgen. Betten voor informatie begrijp ik het nut niet van...