0,50/1,00 - 98o - flop straight, call for value?

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 9:spade: , 8:diamond:
      UTG+1 calls, UTG+2 calls, MP1 folds, MP2 calls, MP3 folds, CO calls, BU folds, SB raises, Hero calls, UTG+1 calls, UTG+2 calls, MP2 calls, CO calls.

Flop: (12,00 SB) 6:heart: , T:spade: , 7:spade: (6 players)
      SB bets, Hero calls, UTG+1 calls, UTG+2 calls, MP2 calls, CO calls.

Turn: (9,00 BB) 9:heart: (6 players)
      SB checks, Hero bets, UTG+1 calls, UTG+2 raises, MP2 calls, 2 folds, Hero calls, UTG+1 folds.

River: (16,00 BB) 6:spade: (3 players)
      Hero checks, UTG+2 bets, MP2 folds, Hero calls.

Final Pot: 18,00 BB

Allereerst: is deze preflop call goed? Ik ging er vanuit dat de rest ook weer zou callen, en dan krijg ik 11:1 of zoiets. Dat leek me genoeg?

De flop kan niet beter natuurlijk, en standaard zou een raise zijn om te protecten tegen flush draws, maar ik besloot te callen voor de overcalls en extra value. Turn en river zaten niet echt mee, maar wat vinden jullie van die flop call?
  • 3 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      preflop weet ik gelijk niet. maar is waarschijnlijk wel goed

op de flop zou ik direct raisen tegen zoveel. echt wel grote kans dat er dan flushdraws tussen zitten en je wilt dat zij hiervoor betalen.

waarom turn niet 3-betten? J8 is het enigste dat jou 8 is het splitpot, en er zit de flushdraw kan nog altijd ertussen zitten.
      river b/c of b/f weet ik niet zo goed
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Preflopcall kan easy.

Flopcall is goed hier. Flushdraws hebben genoeg odds voor een call, maar die anderen gaan betalen en zijn drawing dead.

Turn kan jij makkelijk3-betten (alleen J8 heeft jouw beat).

River is c/c (of b/c, maar deze River is wel heel slecht), maar zeker geen fold met een straat als die pot zo groot is.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Inderdaad, turn 3-bet. Overigens werd de pot gesplit met een andere 8.