50$ partypoker

• 15 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi billie,

welkom bij PS!

het duurt ongeveer tot 48 uur voordat je je startkapitaal ontvangt, doordat het weekend er nu tussenzat kan het echter iets langer duren omdat het weekend niet meetelt in deze 48 uur.
      Het kan echter ook zijn dat je een email krijgt voor een ID-Check, deze komt wel vaker in de junkmail terecht, dus houd even je junkmail folder in de gaten.
    • freebillie
      freebillie
      Bronze
      Oke dan bedankt,

Maar als ik di al verwijderd heb bijvoorbeeld kan jij dat zien of een nieuwe sturen wnt ikweet't niet of ik di al gehad heb of niet..?

Onee laat maar ,, keb de mail van ID chek gehad maar ik heb bij dit forum volgens mij m'n geboorte datum niet goed ingevuld kan dat nog gewijzigd worden..?

Later
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi, ik heb even navraag gedaan. je hebt inderdaad een email voor een ID check gehad op 14-06.
      ikzelf kan je deze niet nogmaals sturen, maar je kunt gewoon replyen naar:

security@pokerstrategy.com . Zet in het onderwerp van de mail: "ID-CHECK " JE USERNAME"
      en dan een kopie/scan van paspoort of rijbewijs. Hier wordt verder ook niks meegedaan, tis alleen ter controle en een van de manieren om misbruik tegen te gaan.
      Nadat je mail ontvangen en gecheckt is, krijg je je startkapitaal (dit kan tot 72 uur duren, maar meestal is het sneller)
    • freebillie
      freebillie
      Bronze
      Onee laat maar (en bedankt voor het navragen) :D ,, keb de mail van ID chek gehad maar ik heb bij dit forum volgens mij m'n geboorte datum niet goed ingevuld kan dat nog gewijzigd worden..? Mijn geboorte datum is 31-08-1989

Later
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      graag gedaan :D

wanneer je dit in de email van je IDcheck even erbij vermeldt zal dat wel aangepast kunnen worden. (doe dit in het engels, hoeft dan verder ook niet uitgebreid, alleen vermelden dat je geboortedatum fout is in je profiel..)
    • freebillie
      freebillie
      Bronze
      HeeY ,,

Oke dan thanx man keb het verstuurd nD ben w8ende binne nu nD 3 dagen :D ,, J hoOrtr van!
    • freebillie
      freebillie
      Bronze
      HOelang duurt het normaal gemiddeld tot je je startkapitaal van 50$ heb..?
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      een dag of twee a drie.
    • freebillie
      freebillie
      Bronze
      ow Oke dan w8 ik het nog wel ff af eh :D owja en weet jij misschien ook bij hoeveel punte je die andere 100$ kan unlocken..? 150 strategy points voor 25$ ofzo..?
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      ik weet dat niet voor Pokerstars. Als je t forum goed uitpluist kun je t wel vinden, anders moet je wachten op t antwoord van een moderator.
    • freebillie
      freebillie
      Bronze
      mmm Ja oke dan maar ik heb het over partypoker eh :D weet jt daar miss ni van..? Never mind keb het al gevonde in de forums zoals je zei: bij 300 standaard partypoints heb je de 50$ vrijgespeeld en bij nOg eens 500 partypoints dus in totaal 800 dan heb je die 100$ extra vrijgespeeld maar het moet binnen een tijdsbestek van 90 dagen.
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Oh waar staat dat? Ik dacht dat er in totaal 600 partypoints nodig waren voor de hele bonus, maar ik kan het heel goed mis hebben, maar ik wil wel ff weten
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Ik dacht dat de bonus gemakkelijk te clearen was dus no worries ;) .
    • freebillie
      freebillie
      Bronze
      Heey ,,

Kben nu 2 dagen w8ende op het startkapitaal maar heb het nog steeds niet morgen is de laatste dag zouden jullie miss kunnen zien of het lukt of iets..?

Later
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey,

laat straks even weten of je het al ontvangen hebt, anders zal ik even navraag voor je doen en kijken hoe het ermee staat.