AK - Niet de preflop aggressor

• Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Party Poker
      Limit Holdem Ring game
      Limit: $0.50/$1
      5 players
      Converter

Pre-flop: (5 players) Hero is BB with A K
      UTG folds, CO raises, Button calls, SB folds, Hero 3-bets, CO caps, Button calls, Hero calls.

Flop: 4 Q J (12.5SB, 3 players)
      Hero checks, CO bets, Button raises, Hero calls, CO 3-bets, Button caps, Hero calls, CO calls.

Turn: T (12.25BB, 3 players)
      Hero checks, CO bets, Button raises, Hero calls, CO 3-bets, Button calls, Hero calls.

River: 6 (21.25BB, 3 players)
      Hero checks, CO bets, Button raises, Hero calls, CO calls all-in $0.05.

Results:
      Final pot: 26.3BB

3e hand op deze tafel.
      Fold flop? en verder
  • 2 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je hebt zo ongeveer de nuts op de turn, CO heeft hier nooit (nooit) een betere hand, enige wat in zijn caprange zit wat een flush heeft is AKs, maar die kan hij niet hebben. Ik denk ook niet dat BU hier vaak een flush heeft, daarvoor is hij eigenlijk te agressive op de flop.

Ik speel hier gewoon cap cap als het board niet pairt, CO heeft hier meestal een set en BU misschien ook, of 2 pair. Zeker na de call van de 3-bet van BU op de turn moet je de river nog eens raisen.

Flop is wel een fold eigenlijk ja.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Flop kan je niet folden. Jij hebt 3 outs voor de nuts, 1 out voor 2nd nuts en een backdoor FD met de K. Jouw A/K kan goed zijn naar de Flop-raise, naar de Flop-cap wel niet, maar jouw implieds zijn gewoon te goed.

Dan cap ik hier ook de Turn. BU is de enige, die een Flush kan hebben en daar heb je outs tegen als niemand de A :diamond: x heeft.

Je wint de hand zeker vaak genoeg.