Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Het grote Eredivisie topic!

• Mstlc
      Mstlc
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
      lol fantastisch seizoen. geen kampioen geworden.
      Wat een bs. Als je 80+ punten haalt in een 18 teams competitie dan speel je normaal gezien met verve kampioen.

Ik stel voor dat je eens op zoekt gaat naar de laatste club met 85 punten die geen kampioen speelt...
    • Robibinho
      Robibinho
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker

Hier nog wat potentiële trainer/spelers voor Ajax:

(L) SC HEerenveen!
    • LiquidCity
      LiquidCity
      Bronze
      Heerenveen :facepalm: :facepalm:
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mstlc
      Wat een bs. Als je 80+ punten haalt in een 18 teams competitie dan speel je normaal gezien met verve kampioen.

Ik stel voor dat je eens op zoekt gaat naar de laatste club met 85 punten die geen kampioen speelt...
      so what geen kampioen is geen kampioen.
      ajax wil kampioen worden, worden ze het niet is het imo niet een fantastisch seizoen.

als jij op 1 doelpunt geen kampioen wordt en dat is je doel is je seizoen kut.
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mstlc

so what geen kampioen is geen kampioen.
      ajax wil kampioen worden, worden ze het niet is het imo niet een fantastisch seizoen.

als jij op 1 doelpunt geen kampioen wordt en dat is je doel is je seizoen kut.
      Wellicht heb je de afgelopen 2 jaar zitten slapen, maar het bereiken van de Champignonnen Leugue is tegenwoordig iets belangrijker dan het kampioenschap voor Ajax, waar het financieel één grote puinhoop is.....

Afgelopen seizoen was gewoon goed ;)
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      uitstekende wedstrijd tegen Milan :) als ze deze line kunnen doorzetten verwacht ik weer veel
    • Samwise90
      Samwise90
      Bronze
      Eindelijk heb ik weer eens genoten van Ajax !! Al moest ik zeggen dat De Zeeuw wel echt te kort komt.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door Samwise90
      Eindelijk heb ik weer eens genoten van Ajax !! Al moest ik zeggen dat De Zeeuw wel echt te kort komt.
      Vond je hem nou echt zo slecht? Niet zijn beste wedstrijd maar al stukken beter dan vorige wedstrijden iig (niet dat dat moeilijk was :s_evil: ).
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Aardige pot inderdaad. Zat al meer systeem in dan Jol ooit voor elkaar heeft gekregen. :facepalm:
      Al moeten we niet vergeten dat dit B elftal van Milan er echt helemaal niets aan deed. Alleen de verdediging wilde nog wel, maar die middenvelders en aanvallers waren lekker 90 minuten aan het wandelen. :D

Nu wacht Vitesse toch? Het Barcelona van Nederland. Dat wordt pakkie krijgen.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Vond je hem nou echt zo slecht? Niet zijn beste wedstrijd maar al stukken beter dan vorige wedstrijden iig (niet dat dat moeilijk was :s_evil: ).
      Die gast was traag jongen, en veel te voorspelbaar. Hij had alle ruimte aan draaide altijd direct een kant op en wachtte erg lang met de pass. Tamelijk makkelijk te verdedigen als je het mij vraagt. Geef een Sneijder of een Ronaldinho zoveel ruimte en je kunt na 15 minuten al gaan douchen.
    • Markenator
      Markenator
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Die gast was traag jongen, en veel te voorspelbaar. Hij had alle ruimte aan draaide altijd direct een kant op en wachtte erg lang met de pass. Tamelijk makkelijk te verdedigen als je het mij vraagt. Geef een Sneijder of een Xavizoveel ruimte en je kunt na 15 minuten al gaan douchen.
      Ronaldinho :s_cry:

kerel is nog te slecht voor de Eredivisie :f_mad:
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
      Lol, laat AZ nou maar eens eerst van Groningen winnen, want ik denk dat AZ pakkie krijgt :rolleyes:
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Markenator

Hier kon ik inderdaad op wachten, maar die gast kan me toch lekkere passjes geven, niet normaal... dat liet ie gister ook wel zien, al moet ie niet proberen om zelf te scoren.
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      GRONINGEN! :D

En gefeliciteerd aan alle ajax fans, mooie overwinning!
    • Markenator
      Markenator
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Oorspronkelijk gepost door Markenator

Hier kon ik inderdaad op wachten, maar die gast kan me toch lekkere passjes geven, niet normaal... dat liet ie gister ook wel zien, al moet ie niet proberen om zelf te scoren.
      Ja ok, passjes geven kan die nog wel. Maar die dribbels van vroeger heeft hij niet meer, en de trukendoos heeft hij geloof ik aan Hans Klok verkocht. Toch jammer dat zo'n goede speler het zo voor zich zelf verkloot heeft (op voetbal gebied dan)
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door macomacoNL
      Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
      Lol, laat AZ nou maar eens eerst van Groningen winnen, want ik denk dat AZ pakkie krijgt :rolleyes:

Volgens mij miste je het sarcasme..

Maar over Groningen - AZ. Zou zomaar kunnen dat AZ pakkie krijgt ja. Net als dat het ook zomaar een simpele 0-2 kan worden. Thuis waren we veel beter, maar toen hadden we Falkenburg nog in de spits. Die scoort niet. :D
      AZ en Groningen zijn iig gelijkwaardig. We shall see. Ik zit in ieder geval weer dronken in dat betonbakje. Was het Oosterpark er nog maar. :(

Btw mods. Kan hier niet gewoon een Eredivisie topic van gemaakt worden?
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Op request van Kees, renamed naar 'Het grote Eredivisie topic!' :D
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Falkenburg is ook geen echte spits hé :) We zullen zien, AZ speelt leuk voetbal de laatste tijd, enigste smet vind ik is Verbeek maja :D
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Falkenburg is ook geen echte spits hé :) We zullen zien, AZ speelt leuk voetbal de laatste tijd, enigste smet vind ik is Verbeek maja :D
      AZ lijkt idd op de weg terug, met leuk en mooi aanvallend spel...
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      AZ lijkt idd op de weg terug, met leuk en mooi aanvallend spel...
      Toch jammer dat ze tegen 'the green white army' moeten spelen, dat gaan ze natuurlijk NOOIT winnen! :D