koppeling

• robin289
      robin289
      Bronze
      Mag je ook een titan account koppelen aan pokerstrategy als je op mansion al een account hebt?

Ik ben namelijk blut en ik heb nog wel geld op titan staan en dus wil ik graag titan aan pokerstrategy koppelen.

Groetjes,
  • 2 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Als je het allemaal via PokerStrategy download en de bonuscode gebruikt kan je zoveel accounts koppelen als je wil volgens mij..
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je alle pokerrooms die we aanbieden gelinkt hebben aan pokerstrategy. dit gebeurd automatisch als je je aanmeldt via de link en de bonuscode voor de first deposit bonus.
      Bij Titan is het ook zo, dat wanneer je deze account al had, maar deze nog niet aan ons gelinkt is, dat het misschien mogelijk is dit om te zetten, zodat ie aan ons gelinkt is en je dus ook weer strategypoints krijgt voor het spelen op Titan.
      je kunt hiervoor het beste een ticket aanmaken voor onze support, dit kun je HIER doen. (dit moet in het engels), geef daar dan aan dat je al een Titan account hebt (en de betreffende account ID), maar dat je deze graag zou willen laten koppelen.
      ze zullen dan kijken of een koppeling mogelijk is.