88

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Niet echt geweldig gespeeld lijkt me... de reden dat ik push na zijn kleine bet is omdat villain 75% van zijn handen preflop speelde en hij altijd de flop bette indien hij iets hitte. Zijn bet hier leek me dan ook om de pot te stealen.

Titan Poker Tallinn 30/60, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button [color:#C00000]Button (3235)[/color]
      SB SB (2565)
      BB (2680)
      UTG (2700)
      UTG+1 [color:#C00000]UTG+1 (1400)[/color]
      CO-1 (1880)
      CO (540)

Preflop: UTG+1 is UTG+1 with 8 :club: 8 :spade:
      1 fold, UTG+1 raises to 180, 2 folds, Button calls 180, SB calls 150, 1 fold.

Flop (600) A :club: 2 :club: K :club:
      SB checks, UTG+1 checks, Button checks.

Turn (600) 3 :heart:
      SB checks, UTG+1 checks, Button bets 300, 1 fold, UTG+1 raises to 1220, Button calls 920.
  • 3 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      fold preflop.

er komen te vaak overcards en je zit bijna altijd uit positie.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      fold of raise preflop kan allebei, hier fold ik ook nogal eens preflop.

c/f ik wel vanaf de flop. Als je denkt dat je voorligt, waarom push je dan?? Kun je beter callen. Want als je hier voorligt, dan heeft villain een goede hand, maar vaak genoeg air, hij zal je push callen met de hand, en folden met air, dus als je gecalled word, dan lig je vrijwel altijd achter. Echter, ik zou turn folden, ondanks zijn spel, omdat hij makkelijk die aas of koning gehit kan hebben, en niet meer kan folden, of een geslowplayede flush hebben zelfs.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      fold of raise preflop kan allebei, hier fold ik ook nogal eens preflop.

c/f ik wel vanaf de flop. Als je denkt dat je voorligt, waarom push je dan?? Kun je beter callen. Want als je hier voorligt, dan heeft villain een goede hand, maar vaak genoeg air, hij zal je push callen met de hand, en folden met air, dus als je gecalled word, dan lig je vrijwel altijd achter. Echter, ik zou turn folden, ondanks zijn spel, omdat hij makkelijk die aas of koning gehit kan hebben, en niet meer kan folden, of een geslowplayede flush hebben zelfs.
      Thanks voor je feedback, als ik dit lees denk ik dat we één van mijn grotere leaks ontdekt hebben aangezien ik dit wel meer doe. Villain hitte btw één van zijn 4 outs op de turn.. maar zelfs dan niet goed gespeeld. Mijn read dat hij op de flop niets had was correct, maar dat wil natuurlijk niets zeggen over de turn :) .