TOTO 2008 op pokerstrategy - kwartfinales

• Gajin
      Gajin
      Bronze
      ff vraagje he over de toto van pokerstrategy.

wat moet je nou voorspellen bij de kwartfinales. moet je nou de penalty's erbij schrijven of moet je alleen et gelijkspel opschrijven. ik snap et niet helemaal en ik sta 5de dus sou wel handig zijn als ik et goed invul.

alvast bedankt voor de hulp als je de concurrentie wilt helpe natuurlijk :)
  • 6 antwoorden
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      En nu sta je al op 3e plaats! succes!
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      danke maar ik weet nog steeds niet wat ik moet doen bij de kwartfinales
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      please help me. need the money
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Er staat incl. penalties enzo, maar ik weet het zelf ook niet :(
    • stuss
      stuss
      Bronze
      Notification:
      For matches marked * , note: The official end result is always taken as the basis (including all goals from extra-time and penalty shoot-out and a possible ruling on the part of the FA)

anders moet je het eens op het engelse forum nalezen maar ik versta het volgende onder deze regel:

het totale aantal goals moet je invullen
      dus ff een voorbeeldje om het wat duidelijker te maken.
      als je denkt dat Por-Dui 1-1 wordt en in verlengingen ook 1-1 en portugal wint met penalties 4-3 dan zou dit ingevuld moeten worden als portugal -duitsland 6-5

dit is vrij onlogisch maar dit is wat ik eronder versta, maar omdat het toch om een mooie som money gaat, zou ik dit alles zeker nog eens navragen op engelse en/of duitse forum
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      ja ik dacht dat et ook so moest maar ik verwacht geen gelijke spelen eigenlijk. misschien italie-spanje.

maarja ik ben nu gezakt naar een gedeelde 6de plaats, door die kut duitsers.

maar bedankt voor de reactie