10NL, nieuwe tafel,1000 deadmoney ATo

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      $0.05/$0.1 No Limit Holdem
      6 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG dustje ($9.80)
      UTG 1 ariapura ($4.00)
      CO tosan168 ($2.20)
      BTN Hohenlingus ($2.00)
      SB HarshGoes ($4.15)
      BB Hero ($2.00)
      [tosan168 posted $0.1]
      [Hohenlingus posted $0.1]
      [ariapura posted $0.1]

Pre-flop: ($0.45, 6 players) Hero is BB A:club: T:heart:
      1 fold, ariapura checks, tosan168 checks, Hohenlingus checks, HarshGoes calls $0.05, Hero raises to $0.70, ariapura folds, tosan168 calls $0.60, Hohenlingus folds, HarshGoes folds

Flop: 4:spade: 9:diamond: 2:diamond: ($1.70, 2 players)
      Hero goes all-in $1.30, tosan168 calls $1.30

Turn: 3:diamond: ($4.30, 2 players)

River: 4:diamond: ($4.30, 2 players)

Final Pot: $4.30

Aangezien er hier zoveel dead money is besluit ik een "steal" te doen
      Is ATo hier goed genoeg voor?
      Is het board goed voor mijn push, ik denk eigenlijk van niet...

groeten
  • 8 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Deze moves heb ik mij zojuist afgeleerd :D
      Maar er zijn wel erg veel posters!!

Zodra je preflop besluiten te "stealen" moet je de flop ook pushen, je kan denk ik niet half-half doen.

En op NL10 kan Villain echt alles hebben, any PP, SC of welke draw dan ook.

Ik had hem preflop denk ik gechecked en kijken of je iets hit op de flop.

Overigens, zit me nu even af te vragen, met AJ had je hem exact hetzelfde gespeeld en zo groot is het verschil tussen AJ en AT nou ook weer niet...
      Maar volgens mij mag ik zo niet redeneren :D
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Interessante hand!
      Ik zou eigenlijk niet weten wat in je plaats te doen. Denk dat je wel moet pushen op de flop...
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Ik weet natuurlijk niet of het past binnen de visie van PS, maar ik push deze natuurlijk ook.....
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Op 10NL kan je niet stelen preflop. zeker niet met zoveel man in de pot. er zit altijd wel iemand bij die denkt "ach hij hefet maar $2 laten we een flop kijken." Je push op de flop vind ik wel goed trouwens deze flop zal hij niet vaak gehit hebben en zelfs op 10NL zullen ze je niet zo snel callen met 2 overcards. Hij kan hier ook een flushdraw hebben waartegen je meesta nog ongeveer 50/50 bent.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      als ze checken na een post beschouw ik het geld als deadmoney eigenlijk, stealen kan imo echt wel op 10NL :)
      groeten
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Ik vind em goed gespeeld. Misschien had je preflop zelfs al helemaal all-in kunnen gaan aangezien je toch eigelijk geen callers wilt.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Denk dat je op 10NL ook wel kan stealen. Ligt een beetje aan je tegenstanders. Weet verder ook niet of je met stats speelt of niet.

Hier zou ik hem preflop pushen omdat je elke flop hier pusht. Met een preflop push heb je meer FE. AJ oid zou ik hier ook gepusht hebben, juist omdat ze moeilijk te spelen zijn postflop.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ik speel in principe met hud maar heb maar weinig stats, voor de rest zijn posters voor mij slechte spelers en hebben ze, zeker als ze checken, een baggerhand.
      int vervolg push ik ook preflop, ga dit trouwens ook doen met elke SHC hand als er meer als 3 of meer limpers zijn omdat je dan je FE maximaliseert

groeten