Challenge! van 50$ naar 500$, schrijf je nu in!

• iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Een challenge oftewel, een uitdaging om van 50$ 500$ te maken, en dit zo snel mogelijk! Hier even een paar regeltjes:

Algemeen
      1: Je mag maar 1x 50$ gebruiken, dus geen extra deposits! Ben je je 50$ kwijt, dan ben je af en kan je de challenge niet meer winnen.
      2: Als je de 500$ bereikt hebt dan ben je verplicht je HandHistories en een screenshot van je deposit history aan te leveren als bewijs dat alles eerlijk gebeurd is.
      3. De score word bepaald door de volgende formule! S= Tx0,5 + H:1000

Met:
      S= Je score, hoe lager hoe beter
      T= Tijd in uren die je er in hebt gestoken
      H= Aantal handen

Sidebets
      3: Er zullen sidebets geplaats worden, deze dienen voordat de challenge begint overgemaakt worden naar een persoon die niet meespeelt voor de challenge en deel uitmaakt van PokerStrategy.
      4: Over de grootte van de sidebets kan nog worden gediscussierd, dit zal een week voor de startdatum vastgesteld worden na overleg met de deelnemers. Momenteel denk ik aan 50$, maar dit ligt natuurlijk aan wat de deelnemers willen.
      5: De payout structuur zal hetzelfde worden als bij een normale SNG.
      Zijn er minder dan 4 deelnemers dan word het een 'winner takes all'.

- Bij 5-7 deelnemers 2 plaatsen betaald met 1ste plaats 70% en 2de plaats 30%
      - Bij 8+ deelnemers worden de eerste 3 plaatsen betaald. 1ste 50% 2de 30% 3de 20%.

Mochten er veel meer mensen deel willen nemen dan zal er naar een passende payout structuur gezocht worden.

Limieten
      6: De volgende limieten zijn toegenstaan om op te spelen:
      - NL tot NL25
      - PLO tot PLO25
      - FL tot 0,5/1
      - SNG's tot 5,50$

Deze limieten mogen 6handed en fullring gespeeld worden, HU is niet toegestaan! Als je HU komt te zitten op een 6 handed tafel is dit geen probleem maar HU tafels zijn niet toegestaan.

Startdatum
      7: 27 juni a.s, 18:00

DEELNEMERSLIJST:
      1: Envyjosh
      2: Yoghi
      3: TimothyVdp1 ( onbevestigd )
      4: ?
      5: ?
  • 40 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je MOET dus alle hand histories bewaren en uploaden zodat alles bevestigd kan worden.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      wil m gerust doen, lijkt me een leuk idee, maar dat moet nog even wachten, ik wil dan nl een week vrij hebben om te knallen ;)
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      wil m gerust doen, lijkt me een leuk idee, maar dat moet nog even wachten, ik wil dan nl een week vrij hebben om te knallen ;)
      de 27ste werkt niet voor je? of wat bedoel je
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      ik zou het fijn vinden om wat feedback te krijgen, dus de mensen die dit wel lezen maar niet willen, waarom niet? en wanneer zou je het wel willen?
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik heb er de komende maanden de tijd niet voor omdat ik veel weg zal zijn.
      Daarnaast lijkt me dit alles behalve verstandig als beginnende pokerspeler.

Heb op dit moment andere doelen ipv een wedstrijd richting $500, zo hoog is m'n BR bij lange na nog niet geweest, dus dan zal ik dat denk ik ook niet zomaar in één maand halen :)
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Mooi initatief, heb er alleen zelf de tijd niet voor, zal jullie wel op de voet volgen want ben wel benieuwd hoe jullie het ervan af gaan brengen. :)
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Disability
      Mooi initatief, heb er alleen zelf de tijd niet voor, zal jullie wel op de voet volgen want ben wel benieuwd hoe jullie het ervan af gaan brengen. :)
      Ja, dat geldt ook voor mij inderdaad!
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door envyjosh
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      de 27ste werkt niet voor je? of wat bedoel je
      nee, naar verwachting neem ik week 29 of week 30 vrij (dus van 14-7 tm 18-7 of van 21 tm 25 juli) en dan wilde ik ff mn br weer omhoog laten schieten (met bier en laptop langs t zwembad zoals je zult begrijpen met goed weer!), en ik hoop dan ook in die week toch wel genoeg te verdienen :) Maar laat je om mij vooral niet tegenhouden, ik zal het zoiezo volgen en misschien zelf mezelf challangen tegen die tijd! ik vind t een leuk initiatief!
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik denk er nog ff over na maar was toch al van plan om terug vanaf 0 te beginnen dus waarom niet :)
      groeten
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Het lijkt me hardstikke leuk, maar ik heb het gewoon te druk momenteel. Ik kom niet eens toe aan het spelen van mijn eigen SNG's.

Idee leuk, timing voor mij verkeerd.

Hopelijk zijn er anderen die er wel tijd voor hebben :P

In ieder geval veel succes!

Z.
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Ik vind t een erg leuk idee, maar ook ontbreekt de tijd voor mij. Ook ik ga jullie absoluut volgen!!!!!!!!!
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Het is niet iets te moeilijk, het lijkt me dus winstgevender gewoon op mijn limiet te blijven voortspelen :p

Zeker doenbaar hoor, gewoon 4 tafels beginnen NL10 te spelen, dan is het all or nothing :)
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Oorspronkelijk gepost door viewer88
      Het is niet iets te moeilijk, het lijkt me dus winstgevender gewoon op mijn limiet te blijven voortspelen :p

Zeker doenbaar hoor, gewoon 4 tafels beginnen NL10 te spelen, dan is het all or nothing :)
      er is meer in het leven dan winstgevender spelen hoor :( ;)
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      jaha zal wel ;)

:tongue:
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      meerrrr spelers graag ! en meer feedback! lezen=replyen aub :P
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Hoe meer mensen hoe groter de sidebets hoe meer je kunt winnen ^^
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      ik wil wel meedoen, maar dan moet iemand me wel ff mooi $50 sponsoren :D NVM dan ga ik feesten :D
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Leuk initiatief!

Wel een paar vraagjes:

1. Spelen we allemaal op dezelfde pokerroom?
      2. Hoe zit dat qua tijd? De ene heeft meer tijd dan de ander, dus op basis van een x aantal handen iedere keer een tussenstand maken lijkt me veel leuker en eerlijker.
      3. Qua limieten begreep ik dat BRM niet noodzakelijk is, wel dat er een max is van NL25. Klopt dit?

Vooral punt 2 zou ik overwegen, op die manier wordt het een stuk eerlijker en is alles beter meetbaar. Daarbij zullen leden zoals Zeezout en ik dan ook wel meedoen. ;)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Mij staat het idee van zo snel mogelijk naar de $500 juist wel aan :P

BRM hoef je niet te volgen, maar maximum van NL/PLO25 of FL0.5/1 is gedaan zodat mensen niet op NL50 ofzo gaan zitten en dan in 10 handen $500 hebben door steeds omhoog te gaan.