Nieuwe SSS Tool ontwikkeld door Zeezout

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Speel je Shortstackstrategie? Dan heeft Zeezout voor jou een hele handige tool ontwikkelt die je zowel tijdens het spelen als ook na het spelen kunt gebruiken.

De tool heet Short Stack System Pokerstrategy 1.0 en je kunt deze HIER downloaden.

Het is een excell bestand waarmee je precies kunt zien hoe je volgens de shortstackstrategie dient te spelen. Nu hebben we natuurlijk al de Starthandenkaart, maar de Short Stack System Pokerstrategy 1.0 gaat nog een stap verder. Hiermee kun je voor de gehele hand, dus preflop, flop, turn en de river, bekijken hoe je moet spelen!

Hoe werkt de Short Stack System Pokerstrategy 1.0?
      Alle invulvelden spreken eigenlijk voor zich en op het invulblad staat tevens een toelichting voor sommige velden. Je hoeft de velden alleen maar in te vullen en per street (preflop, flop, turn en river) kun je zien wat de aanbevolen actie is (bet, raise, fold) en het bedrag!
      Makkelijker kan het niet.

Wanneer je niet te veel tafels tegelijkertijd speelt kun je deze tool uitstekend gebruiken tijdens het spelen, als een verlengstuk op de Starthandenkaart. Zelfs ter vervanging!
      Maar ook na een sessie is deze tool zeer nuttig om snel te kijken of je bepaalde handen correct hebt gespeeld.

In iedergeval heeft hij met deze tool iets ontwikkelt wat van zeer toegevoegde waarde is voor alle leden. Maak er dus zeker gebruik van!

Heb je vragen/opmerkingen over de Short Stack System Pokerstrategy 1.0, of wil je Zeezout bedanken voor deze schitterende tool, dan kan dat in deze thread.

Zeezout, bedankt voor al je werk en ik weet zeker dat je vrouw niet broke meer kan gaan wanneer ze deze tool gebruikt! ;)
  • 10 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      hij werkt niet bij mij. Hij zegt wachten, terwijl ik AA invul preflop, ??
    • stevenm1988
      stevenm1988
      Bronze
      Je moet ook niet AA invullen maar de categorie van de hand en die is 1 in dit geval
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door stevenm1988
      Je moet ook niet AA invullen maar de categorie van de hand en die is 1 in dit geval
      lol. zo stom ben ik nou ook weer niet :)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey Helemaalnicks

Ik had bij een verkeerde threat mijn reactie geplaatst. Sorry.

Goed dat je dit even post. Alleen met reacties van anderen is het mogelijk eventuele aanpassingen te doen.

Waarschijnlijk heb je bij "calls na jou" een waarde ingevuld.
      Het programma gaat er dan van uit dat je op de flop wacht.

Het is belangrijk dat je alle velden (behalve je blindlevel) leegmaakt en van bovenaf weer gaat invullen bij de volgende hand.

Ik had hiervoor een macro geschreven, maar dat geeft rare meldingen bij andere gebruikers.

Misschien kun je even posten wat je hebt ingevuld, dan kan ik het nog eens checken. Ik weet alleen niet of het nog vandaag wordt, want ik ben zo gaar als een vis in de soep.

Ik maak na een aantal reacties en update waarin eventuele fouten en onvolkomenheden worden opgelost. Zo wil ik dan ook in het infovakje aangeven
      wat er op dat moment gaande is (zoals wachten op de flop)

Groetjes,

Z.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey folks!

Ik hoop dat jullie veel plezier aan deze tool gaan hebben.

Zoals ik al schreef aan Helemaalnicks is het prima wanneer er fouten gemeld worden. Ook kritieken zijn welkom. Zo kan ik later een update maken waarin verbeteringen worden doorgevoerd.

Ook ben ik erg benieuwd hoe het spelen ermee wordt ervaren. Ik snap dat een multitafelplayer het ws. te omslachtig gaat vinden, maar de SSS-speler die het wil leren of de speler die liever 1 of 2 tafels speelt, kan er volgens mij veel hulp aan hebben. En je hand analyseren kan ook zinvol zijn om in andere omstandigheden beter te spelen.

Dus graag jullie reacties!

Groetjes,

Z.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      oeh, nu doet ie et ineens wel, das ook gek, naja, sorry. Misschien moeje et ook aan puschkin laten zien, het ziet er wel blits uit. Ik denk dat et niet eens vertaalt hoeft te worden, begrijpt hij zo ook wel...
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Ik speel weliswaar geen SSS, maar bij deze wil ik Zeezout zijn props geven voor zijn hulp aan de mensen die dat wel doen

Hulde!!
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Dank je!

Z.
    • Virus22
      Virus22
      Bronze
      respect voor zeezout
    • Leucomelas