Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Mijn plan in 2011

• Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Cashgame Bankroll plan
      ===========================

Basics.

- Start Bankroll --> $100 ( 50 Buy ins vo0r 2 NL )
      _ Start Limiet ---> 1/2 Cent NL 9 max
      - 20-24 tafels tegelijk

Wanneer Upmoven.

- Upmoven bij bankroll van $200 van 2NL en 5 NL mixed NL 9 max
      - Upmoven bij bankroll van $320 van 2/5 naar 5/10 cent NL 9 max.

Overige Doelen.

- elke maand minimaal Silverstar halen
      - Fpp's sparen en niet uitgeven
      - 1 keer in de maand VIP Freeroll spelen
      - minimaal 1 keer Goldstar halen

Wat mag ik niet doen.

- Mtt's spelen
      - Geen Sit and Go's spelen
      - Limiet restriction alleen aanpassen bij upmoven.

Ik ga vanaf vandaag alvast beginnen om in januarie te starten als Silverstar.Wil je mij zien spelen op pokerstars dan zoek je mijn nickname en die = Wasiebassie? .
      Ik speelde voorheen altijd 6 max en had dit jaar in 280K handjes op 2NL 6 max een profit van $300 . Ik had alleen geen plan gemaakt en geen bankroll management er op na gehouden dus ik ging ineens veels te hoog spelen wat soms goed maar iets vaker fout ging haha.
      Nu ik dit zwart op wit heb gezet is het alleen slechts een kwestie van mij hier aan houden.Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mij te volgen en feedbacks zijn altijd welkom !

Groetjes Bas.
  • 90 antwoorden
    • moeilijkkk
      moeilijkkk
      Bronze
      Veel succes!
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Silver
      Waarom speel je nu geen 6-max als je dat vroeger hebt geownd?

Cheerz
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      Veel geluk met je nieuwe plannen! Maar waarom ga je zo tight upmoven?
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      @Fabuleuss . dit klinkt heel raar in iederen z'n oren maar het was gewoon te makkelijk. Ik wil nu 9 max gaan spelen en die challenge aangaan met mezelf en kijken of ik die ook kan crushen zoals 6max . Alleen nu zit er een heel plan achter.

@Lamapalooza . Ik move gewoon heel tight up in limieten omdat ik nog tot op heden maar heel zelden 9 max heb gespeeld. En mocht ik compleet door het ijs gaan kan ik ng op tijd switchen naar 6 max. Dat zal ik overigens pas doen als ik niet winnend speel na 50 K handen.

Ik hou jullie op de hoogte!
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Heb net een kleine sessie gespeeld van +/- 4 K handen en merk meteen dat ik veel tighter moet spelen. Maar omdat dit nog maar 1 sessie is kijk ik het nog even aan tot 50 K handen. ( is dit slim ? , zouden het meer of minder handen moeten zijn ? )

Sessie 1 == Bankroll $100 == FPP 185.85 == Vpp 86.86
      == Aantal Handen 4104 == Profit -$5,33 == Aantal FPP gehaald 76.32 == Aantal Vpp gehaald 65,87
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      Volgens mij heb je na 50k handen al een mooi beeld van hoe je speelt hoor.
      Minder kan volgens mij ook wel, iets van 30k misschien?
    • NietzscheF
      NietzscheF
      Bronze
      Goed dat je het weer gaat oppakken en zelf lekker een deposit gemaakt hebt. Succes!
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Leuk om je weer terug te zien, toch nog iemand die ik doorverwezen heb met potentie en de wil om te leren. Wilde even wat stats opzoeken maar kan je nick niet vinden op PokerTablerating, ziet er niet slecht uit. Hou je een BRM en het moet goedkomen lijkt me zo.

Neem aan dat het niet je bij PokerStrategy getrackte account is? Naja jammer voor mij dan, toch leuk om te zien dat je het op deze manier wilt oppakken!!!

Veel succes en zal je zeker gaan volgen!!
    • mrbeatbox
      mrbeatbox
      Basic
      succes wasiebassie?
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      @pcbeem Helaas dat ie niet gekoppeld is aan Pokerstrategy idd . En mischien heb je mijn nick verkeerd ingevoerd : Wasiebassie? ....... dus MET --> ? ( vraagteken ) Alleen pokertableratings doet echt moeilijk laatste tijd en tracked soms alleen waneer ie er zin in heeft . Maar als ik bijvoorbeeld kan upmoven maak ik uiteraard even een screenshotje van mn bankroll om iedereen te overtuigen haha.Verder hou ik zelf na elke sessie bij wat de stand van zaken is qua bankroll vpp's en fpp's en post ik dat hier. dus zullen vaak dagelijkse update's komen .
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Klopt had het vraagteken vergeten :facepalm: , maar je hoeft me niet te overtuigen hoor. Nogmaals leuk dat je blog opent kan net de stok achter de deur zijn om niet te tilten.
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wasiebassie
      - elke maand minimaal Silverstar halen
      Op 2NL zal dit erg lastig worden ;) Maar leuke voornemens, succes alvast :)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door macomacoNL
      Met de 10 SP's bonus tot het einde van het jaar gaat dat makkelijk lukken en met zijn volume kan hij tegen die tijd up-moven naar NL5, dan hou je Silver wel vast. :)
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Oorspronkelijk gepost door macomacoNL
      Met de 10 SP's bonus tot het einde van het jaar gaat dat makkelijk lukken en met zijn volume kan hij tegen die tijd up-moven naar NL5, dan hou je Silver wel vast. :)
      Ik denk dat hij silverstar op Pokerstars bedoelt :)

Nu lijkt het mij wel dat 6-max een moeilijker spel is dan FR (maar ik ken niks van cashgames) dus het lijkt mij evident dat je deze minstens even hard gaat poonen natuurlijk.

Ik zou, als ik jou was, na 2 maanden ofzo (als je full ring wat gewoon bent) jouw bankrollschema eens aanpassen naar nieuwe normen.

Succes!
    • mrbeatbox
      mrbeatbox
      Basic
      grootste uitdaging is gedisciplineerd van het begin tot het einde te pokeren.

en de verleiding van sit en go's en toernooien tegen te gaan.

silverstar halen lukt makkelijk in een maand denk ik 25 fpp per dag gemiddeld.

goed te doen.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Zelf ik kom nog in de buurt bij Silverstar op Stars en echt volume draaien doe ik niet. Als ik lees dat je gsiteren 4K handjes hebt gespeeld en 75 FPP hebt gehaald moet je dit in 10 sessie kunnen doen. Wat ik zeg speel zelf zo een 3-4 sessies per week van uurtje of 2 FL op beginlimiet en kom al in de buurt dus met jouw volume moet dit goed te doen zijn!!!
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Ik bedoel idd silverstar op Pokerstars. Maar gaat zeker lukken . heb er idd +/- 4K handen per dag voor nodig en ik schat in dat ik 10 dagen per maand nodig heb om dit te behalen.Zelf ga ik uit van 5-6 K handen per dag als ik goed doorzet dus vandaar dat goldstar halen ook op mn lijstje staat ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey bassie,

Leuk om te zien dat je zo'n serieuze herstart maakt en daarbij ook voor jezelf al een plan hebt opgesteld voor het bankrollmanagement.

Ik moet zeggen dat het inderdaad wel erg tight is, maar in het begin is het misschien goed omdat je de variant nog niet gewend bent. Met zo'n tight BRM zou ik je echter adviseren om zodra je bijvoorbeeld op $150 staat gewoon af en toe een shotje te nemen op NL5. Neem dan gewoon 4 tafels NL5 om alvast te wennen aan de hogere inzetten etc. Uiteraard niet zoveel tafels tegelijk spelen dan. Uiteraard blijft je main game dan nog NL2 om je aan je plan te houden.

Andere feedback op je plannen:
      • Je kunt ook overstappen naar een andere pokerroom. Bijvoorbeeld Full Tilt Poker. Zo krijg je wekelijks 27% rakeback en kun je ook nog profiteren van de first deposit bonus. Bovendien verdien je StrategyPoints voor je status, silver op PokerStrategy.com heb je dan in no time
      • Speel niet altijd teveel tafels! Werk ook aan je spel. Doe bijvoorbeeld twee soorten sessies. 1. de grindsessie waarin je inderdaad 20 tafels speelt
        2. de leersessie: Speel 4 tafels (max 6), en probeer je tijdens het spel te concenteren op je tegenstanders, je eigen spel en het toepassen van nieuwe concepten.
      • Maak een leerplan. Maak niet alleen een opzetje voor het BRM, maar probeer ook leertijd in te plannen. Bijvoorbeeld welke video's wil je kijken?
        Post X handen per week etc etc. Ik denk dat dat ook erg belangrijk is

Hoe dan ook succes met je herstart! :s_biggrin:
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Dag 1

Sessie 1 == Bankroll $100 == FPP 185.85 == Vpp 86.86
      == Aantal Handen 4104 == Profit -$5,33 == Aantal FPP gehaald 76.32 == Aantal Vpp gehaald 65,87

Sessie 2 == Bankroll $94,77 == FPP 262.17 == VPP 152.73
      == Aantal Handen 2649 == Profit -$0,14 == Aantal FPP gehaald 38,32 == Aantal Vpp gehaald 38,32

Morgen update dag 2!