Zijn dit een beetje goeie stats ?

• 7 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      als je een beginner bent zou ik nog even wat tighter spelen. 10 tot 14% ofzo.

Preflop raise moet duidelijk hoger. Ook AK AQ KQ enzo zijn raises waard niet alleen AA KK QQ...

Die moet zeker naar 8 tot 9%

won dollars at showdown is nu heel goed...

Hou het boven de 50%

Speel nog even door want deze sample size zegt niet veel.

Post je handjes want we kunnen eigenlijk maar weinig afleiden. We kunnen wel veel meer afleiden aan je speelstijl als je je handen post.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Minder limpen meer raisen, gebruik de starthanden van pokerstrategy. Het zal even duren voordat je ze kent dus ga niet 8 tafels blijven spelen maar doe een stuk minder.

Ik zou eerst je pre-flop verbeteren voordat je nog meer tafels gaat spelen, uit ervaring weet ik dat je als je meer tafels speelt minder gaat raisen, en dat is hier geloof ik je grootste probleem.
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      In PokerOffice is het interressanter om het overzicht achter de 'More Detailed Stats'-knop te bekijken
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Om heel eerlijk te zijn kun je niet heel veel van deze statistieken afleiden. Het geeft een globaal beeld. Het beste kun je handen posten, dan kunnen we echt je spel beoordelen en je tips geven.

Zoals al gezegd valt je lage preflopraise erg op. Gebruik de Starthandenkaart om te kijken welke handen je preflop moet raisen en welke handen je moet callen.
    • Yoghurt1973
      Yoghurt1973
      Bronze
      Je preflop raise moet echt omhoog. Iets tighter gaan spelen (full ring) en de handen die je dan wel speelt agressiever.
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Waar kun je deze stats over jezelf vinden? Ik zou dat ook wel eens willen weten van pokerstars en titan poker van mezelf....
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Waar kun je deze stats over jezelf vinden? Ik zou dat ook wel eens willen weten van pokerstars en titan poker van mezelf....

Je kunt PokerTracker HIER downloaden, tevens staat op dezelfde pagina een handleiding.

Met de trialversie kun je 2000 handen importeren. Wanneer je 2000 StrategyPoints (Lifetime) hebt gehaald, krijg je van PokerStrategy GRATIS een licentie voor PokerTracker en Poker Ace HUD. Zie HIER voor meer info.